Wednesday, December 28, 2011

It'S mY bUfDaY...

Hai..As-salam semua...

Today is my bufday and also, my countdown is already 10days..yeayyy...!! hopefully apa yang di rancang, berjalan ngan lancar..saya tersangat2 lah busy skang ni..sampai tak sempat nak menulis blog...sedih..huhuu..ari ni alhamdulillah, pape pun saya nak kena balik awal jugak sebab nak kena gi Tabung Haji..deal pasal dewan..supposed last week lagi dah pegi..tapi tu lah, person in-charge tu, wife dia bersalin..tu yang terpaksa postpone tu..takpe lah..semoga petang ni semua berjalan ngan lancar...ada food testing free untuk 10 orang..dan jugak, nak buat payment for all the package..yang tu, ayah saya yang handle..tapi saya & Zaidi ada la buat sket preparation kalu2 kami kena hulur sket payment tu..sebabnye, antara adik beradik saya, dewan saya yang paling mahal kos nyer..hik3x..saje gatai nak buat kat situ..sebab dewan dia cantik..at first, saya gi survey dewan tu sorang2 jer..bila orang tu bawak saya tengok dewan, terus saya falling in love with that hall..hehehe..tu yang terus proceed and just bagitau ayah yang saya nak buat kat situ...ayah plak, dah sedia maklum yang dewan tu agak mahal..tapi saya cakap, takpe..duna akan tambah sket nanti..aiyakkk..so, kena la tunai kan..betul tak..tapi kalu la ayah mood dia petang ni tengah baik ke, mana tau, dia pejam mata, tulis cek untuk total amount, bes gak kan..kih3x..amin..amin..doa siap2..huu.. (-_-")

Kali ni punya bufday, no celebration..takde perasaan sangat pun..kalu tak, saya selalu apply cuti..celebrate ngan yang tersayang..hehhe..hadiah pun, kali ni, anggap hadiah hantaran tu lah sebagai hadiah bufday jugak..hehhe..dah memang berbaloi2 dah pun..brapa dulang saya dapat..kih3x..kat opis ni plak, busy ya amat..keje tak sudah2.so, masa pun berlalu macam tu jer la..i'm now already 28 years old..dah tua dah..hihii..di lahirkan tepat pada jam 5.55am pada tahun 1983..di hospital bersalin pulau pinang..hehe..huhu..i miss my mom..bes nyer kalu mak ada di saat2 saya meniti hari paling bahagia dalam hidup..tapi, saya dan Zaidi serupa..dia lagi lah..ayah pun dah tiada..insyaAllah, saya akan beri kasih sayang sepenuhnya pada Zaidi..sehingga dia tak terasa kesunyian dan kurang kasih sayang tu..insyaAllah..insyaAllah..semoga Engkau merahmati hidup kami..amin..amin..amin..

Owh, saya baru dapat berita yang adik saya Wani kena tahan kat wad..sebab jantung dia berdenyut pantas daripada biasa..semoga duni tak apa2..yelah, dia dah la tengah preggy..risau jugak..huhuu..kwan2, doa kan kesejahteraan adik saya dan jugak kandungan dia k..huhuu.. :(

K lah kenkawan..saya update later k...nak sambung buat keje sket..hehe..

No comments:

Post a Comment