Monday, December 19, 2011

DaH bELi KiPaS bArU...YeAy...!!

As-salam kawan2 ku...

Ari ni saya update blog tengah2 malam macam ni sebab mata saya takleh nak tido lagi..dah pejam mata, tapi susah nak lelap..huu..maybe saya pikir banyak benda sangat kot..tambahan pulak, my Big Day hanya tinggal beberapa ari jer lagi..oklah, as usual, every Monday, saya akan update my countdown at my blog..hehe..so, here it is.. 2weeks, 5days = 19days left...waaa...only 2weeks++...memang sangat kalut..sebab banyak benda tak settle lagi ni..I think, it will gonna be a last minute jobs..but, dunt worry...still in control...heehee..

Suka tengok kawan2 blog yang lain yang buat persediaan awal..so, a week before, dorang dah relax2 jer..just waiting for the day..bes kan?? Me?? Tak dapat lah kot..macam tadi pun, saya baru gi beli kipas siling yang baru untuk my hall..yang lama tu, dah uzur sangat..setua usia umah arwah mak saya ni..about 22 years old already..see, of course la kipas tu pun dah rosak kan..hehe..alang2 saya nak kawen ni, saya buat la keje amal sket untuk rumah arwah mak ni..nak bagi dia cantik & kemas..serupa macam umah orang lain..huu..

1 more reason on why I'm writing this blog in the middle of nite ni sebab, I'm worried tomorrow, I'll gonna be super busy at office due to some task that need to be done by this week..dah la Friday I'm taking a leave..so, minggu ni, I just have 4 working days only..huhuu...banyak lagi ni yang tak siap..habis laa..saya nak cepat2 siap, so that saya ada banyak masa untuk tenang kan diri dan pikir kan tentang persiapan wedding..tapi, tu lah..kat ofis pun tengah busy skang..adehh..dugaan betul laa..huu.. :(

K la kawan2, saya tido dulu lah k..will update later I have a time..see ya!!

2 comments: