Thursday, December 29, 2011

ApA aZaM tAhUn BaRu AnDa..???

As-salam semua... ^_^

Ari ni dah 29 Desember la kawan2..hehhee..semalam, berlalu sudah tarikh kelahiran saya yang ke-28..it just go like that jer..petang semalam, saya, adik, ayah, umi, adik ida & adik khairunnisa gi food testing kat Kompleks Tabung Haji, Bayan Lepas ni..and also, done with all the payments needed..lega rasa nyer..ayah cover semua..melainkan bab kompang, silat, PA system and DJ..yang tu saya & Zaidi cover..hehehe...alhamdulillah...syukur..dah settle 1 bab.. ^_^

Ari ni plak, insyaAllah, saya nak ke butik pengantin Jalinan Kasih tu..untuk follow-up ngan dorang tentang baju reception saya, discuss tentang pelamin yang tak jadi nak buat, pilih back drop yang saya nak dan jugak, do some final payment for that..

Hutang yang masih tertunggak nanti, ada lagi 2..(1) doorgift, ada lg half payment (2) OP, ari tu bayar deposit jer..nanti nak letak siap2 duit dalam sampul..senang sket keje..taknak ganggu akaun dah..fhewww....owh lupa..ada lagi 1 payment nak di buat..(3) langsir umah, ada lagi balance nak di bayar masa langsir dah siap..hihii...pastu, leh tarik nafas lega..small2 items tu, takpe lah..tak perlu kot nak reveal semua kat sini..heee...

Semalam jugak, after settle hal2 kat Tabung Haji tu, kami gegas ke GH plak..sebab nak tengok Wani yang kena tahan kat wad jantung..dia ada masalah jantung berdenyut cepat..doktor takut dia pengsan..tambahan plak, dia tengah mengandung..huhuhu..adik teman kan Wani semalam..hope Wani dapat discharge ari ni..huhuhuu...

Opsss..berceloteh panjang lebar lak pasal the latest update..kih3x..kita berbalik pada tajuk entry ni k..apa azam tahun baru anda menjelang tahun baru ni??? saya?? bagi saya, tahun 2012 ni membawa seribu erti buat diri saya..yela, saya akan menamatkan zaman bujang saya pada tanggal 7 Januari 2012 nanti..heeee...life plak, dah memang totally berbeza..saya dah ada tanggungjawab yang besar..huhuhu..harapan & azam saya tahun baru ni ialah, saya nak memperbaiki diri kat mana yang tak elok, dan cuba berubah menjadi yang lebih baik..of course will trying to be seorang isteri yang solehah...amin..amin..tu azam yang paling besar la..yang kecik2 minor2 tu, biar lah saya yang usaha kan sendiri..taknak lah bagitau satu dunia kan..hahaha..joking2.. =D

K guys, got to go..will update u with something news if any..daaa... ^_^

4 comments:

  1. berusaha cik zana! lagi 9 hari tukar jadi puan zana.. :)

    ReplyDelete
  2. hihiii..thnx ika..usaha2x..usaha2x.. =D

    ReplyDelete
  3. waaaa..nak kawen dah.....dub..dap..dub..dap....kan???heheh

    ReplyDelete
  4. hahhaa..sepol,ntah kemana pegi dupdap2 tu pun ana xtau..sbb byk sgt dugaan melanda..sedih jer rsa..huhuu.. :'(

    ReplyDelete