Monday, December 12, 2011

PeRaSaAn Ku Di SaAt InI...

As-salam ladies,

2nd entry of the day... ^_^

Hmm, taktau nak cakap macam perasaan saya ketika ini..nak kata happy..yeahh!! i'm happy counting the days..tak tergambar perasaan..bercampur baur..saya taktau macamana nak explain dengan kata2..buat keje pun tak leh nak focus dah..dok terbayang macamana nak hadapi hari2 mendatang..saya dah start apply cuti pada 5 Januari nanti..dan akan masuk keje semula pada 17 Januari..actually, takde la lama mana pun saya cuti..jap jer pun..nak lari dari keje2 ni kejap..nak relax2..nak bercuti..dengan sumone yang bakal bergelar suami ku..hihii..tak lama lagi dah nak pegang title single nih..26ari ni jap jer berlalu..sekarang pun dah nak dekat tengah bulan 12 dah pun..rasa nyer, baru jer ari tu saya post entry masa 1 December lepas..kan?kan? kawan2 blog saya, ada yang dah selamat diijabkabulkan pada weken baru2 ni..tahniah di ucap kan..ada yang bakal berlangsung lagi 2minggu..waa..dorang mesti lagi nervous dari saya..hihihii..

Bab kawan2 plak, saya kena akur dengan keadaan..ramai yang dah berkeluarga...dah susah..tak macam dulu2..time dorang semua kawen..kami2 ni pun masih single..senang nak gerak..walau wedding tu jauh nun ke selatan pun, sanggup kami redah jugak..sekarang, semua terikat ngan komitmen..anak, suami, macam2 lah..ada jugak yang tengah bawak perut..dan ada jugak yang tengah sarat tunggu due nak bersalin..huhu..atas sebab2 ni, saya terpaksa akur jika mereka2 ini tak dapat nak menghadirkan diri di majlis saya nanti..kad tetap di beri..sebagai pemberitahuan & jugak, hati ni teringin sangat nak bertemu kawan2 di hari bahagia..tapi, kita hanya leh merancang..Allah penentu segalanya..mungkin, jika saya berada di tempat mereka, saya jugak akan jadi begitu..huhu..segala2 pergerakan, harus dengan keizinan suami..tak macam time single mingle..hhuhuuu...kawan2 saya plak, ramai yang dah menimang cahaya mata..yelah kan, umur dah lewat 20an..sure lah at least dah ada sorang baby kan..saya jer yang lambat..hope Allah murah kan rezeki baby secepat yang mungkin..sebab saya nak tengok anak membesar di usia saya masih 30an..at least masa tu, anak dah masuk ke sekolah..heee..insyaAllah..jodoh, rezeki, ajal, maut semua di tangan Allah..pape pun, kita kena redha di atas setiap ketentuan Nya..dan kita jugak kena berbalik pada pegangan kita..setiap apa yang berlaku, pasti ada hikmah disebaliknya..

No comments:

Post a Comment