Tuesday, December 13, 2011

DoOrGiFt iN pRoGrEsS

Hi..As-salam semua..

Kali ni saya update malam2 lak..tengah baring nih..sejuk2 nyaman terasa malam nih..sebab hujan..hehe..tapi, mata saya tak nak lelap lagi plak..haishh..tadi layan cerita cina kat tv3, sambil buat persediaan untuk door gift..saya dah kena start dah ready2 untuk door gift stuff..sebab, dah tinggal lagi brapa minggu jer lagi..target, nak siap kan before cuti krismas..sebab, lepas krismas tu, saya nak focus pada hiasan/deco hantaran2 saya..yang doorgift ni pun, saya just plan nak buat sket2 masa weekdays jer..weken takleh kacau..ada banyak agenda lain yang menanti..paling2 utama, ialah mengemas umah..korang mesti boring dengar saya nyer update kan..tak habis2 dengan mengemas umah.tapi memang betul pun.banyak port kat dalam rumah ni yang nak saya bersih kan dengan rapi..dulu, rumah ni memang ada bibik.tapi, biasa la..anak2 kecil pun ramai..bibik tak menang tangan nak handle semua keja dalam umah ni..so, saya paham.takpe lah..lagi pun, bibik di ambil untuk menguruskan kebajikan umi dan anak2 nyer..

Saya ni kalu mengemas, memang teliti..pendek kata, saya ni ialah seorang yang agak teliti..tapi bukan cerewet..masih leh trima keadaan tu..tapi, tulah..disebabkan penelitian saya nih, saya mengambil masa yang agak lama untuk mengemas sesuatu ruang..hehee..sabo jer la..kikiki..alamak, saya dah ngantuk la kenkawan..esok sambung eh..nite.. :)

No comments:

Post a Comment