Monday, December 12, 2011

No MoRe MoNtH..OnLy WeEkS LeFt.. ;p

Hi...As-salam... ^_^

My count down today will gonna be 3weeks,6days = 26days...hohoho..sekarang dah takde bilangan bulan lagi dah..hanya tinggal minggu2 yang terakhir sahaja.. ^_^

Happy memang lah happy..tapi happy lagi kalu kat opis ni takde keje..tapi keadaan sekarang ni, saya ada banyak keje..shikin plak, group dia dah senang lenang sekarang..peak time dia dah lepas..bes kan..saya nak keadaan macam dia la..tapi, selalu nyer takkan dapat..benda yang kita taknak berlaku kat kita la yang akan berlaku..huhu..apa leh buat..huhuu.. :(

Last weken balik kampung..takde buat apa pun kat kampung..cuma, adik2 saya tu melaram pakai inai la plak..ish, lelebih lak dorang nih..saje nak bagi saya jeles..huhu...lambat lagi nak tunggu turn jari jemari saya di pakai kan inai..nak tumpang sekaki pakai, takleh plak..so, tengok kan ajer la gelagat budak2 tu..huhu..rasa2 nyer, saya nak pakai inai daun...sebab color dia makin cantik & makin terang..compare to kalu kita pakai inai yang dalam tiub tu..hehehe..

Erk, sori kenkawan...hati tak tenang nak menulis gara2 kepala asyik teringat kat keje jer..nanti2 saya update lagi yek..daaa...

1 comment:

  1. pakai inai tak best..nak masuk "bilik temenung" pun susah :p

    ReplyDelete