Wednesday, December 14, 2011

7 MoNtHs ALrEaDy...

Hi all, ^_^
As-salam...

Sihat tak kawan2 sekalian?? saya plak still batuk & selsema..demam alhamdulillah dah baik.. :)
Ari ni genap 7 bulan saya & Zaidi bertunang..jap jer masa berlalu..kiranyer, saya & Zaidi bertunang hampir 8bulan lah nanti..hurmm, dugaan masa bertunang?? takde masalah yang berpunca dari pihak ke-3..tapi, dugaan lain2 ada la..gaduh still gaduh jugak..hee..tu lumrah la kan..takde la baik sepanjang masa..ada gak sesekali berlaku perselisihan paham..tapi cepat jer ok balik..memang tak penah lagi la sampai seharian..selalu paling lama pun half day jer..kikiki..

Saya sekarang tengah ready kan diri untuk menempuh alam berumah tangga..kena ready kan fizikal & mental..setiap pagi bila bangun tido, saya sure akan rasa semacam..rasa macam betul ke ni aku dah nak kawen?? besar nyer tanggungjawab saya nanti..huhu..kadang2 rasa best, kadang2 rasa gementar, kadang2 rasa macam tak caya..adehh..mampu kah saya jadi isteri yang solehah?? yang pandai menjaga maruah suami?? yang sopan bila bercakap dengan suami..yang patuh dan taat..yang tabah & sabar dalam menempuh segala dugaan yang mendatang dalam kehidupan berumah tangga nanti..huhu..pape pun, insyaAllah, saya akan laksana kan sebaik yang mungkin..insyaAllah..insyaAllah..insyaAllah...amin....

No comments:

Post a Comment