Wednesday, December 14, 2011

UpDaTe...AcTiViTiEs...

2nd entry of the day.... ^_^

As-salam semua...saya baru jer habis buat keje..tapi untuk 1 bab jer...ada banyak bab lagi okeh..saya harap sesangat bila dah settle semua bab2 yang ada lagi 3, 4 bab tu, dorang akan stop kan dulu keje saya buat sementara..jangan la di tambah kan lagi beban di kepala ni..saya ada nak pikir banyak benda lagi yang blum settle..kalu bab urusan Pejabat Agama, alhamdulillah, semua dah settle..huhuu..tapi ada certain2 hal lagi yang belum settle...

Minggu ni, saya tinggal sorang jer kat umah..sebab adik saya Wani tu nak balik umah mertua dia..adik yang sekolah, ada kat kampung..teman kan tok..so, saya dah bagitau Rini & mintak dia teman kan..hee..nasib baik dia takde hal..kalu tak, kena cari kawan yang lain.. :p

Suppose ada kena gi SPA Sabtu ni..tapi maybe nak tukar appoinment ke ari lain lah..tengok la next week ke..saya banyak benda nak di buat weken ni..kalu gi SPA tu, dah confirm2 saya akan meronggeng lepas tu..sebab dah alang2 ada kat Butterworth tu kan..sure saya akan ajak kawan2 saya yang available kuar...huhu..so, cancel kan dulu appoinment tu..heee...

Ahad lak, saya nak gi kenduri kat Pearl...haish..ni kira nyer dah kali ke-3 saya gi kenduri kat situ..bila nyer orang nak jemput buat kenduri kat Tabung Haji ni? nak jugak saya gi tengok macamana dorang deco dewan kat Tabung Haji tu..yang bakal menjadi tempat wedding ceremony saya nanti..huhuu..

Isnin depan, saya, ayah & Wani akan gi ke Tabung Haji untuk deal pasal bayaran semua & jugak, buat food testing..sebab kami amik dorang nyer catering..hope sedap lah..kalu tak, huhuhu...taktau den nak kata ape..kita serah kan pada ayah jer lah untuk buat decision..huhu..tak sabar nak settle kan cepat2 setiap 1 urusan berkenaan wedding nih..lepas tu, jeng3x..lega nyer rasa di hati..1 beban besar yang di galas udah terlaksana..hik3x.. =D

Next week memang best..sebab Jumaat 23hb tu kami adik beradik dah apply cuti awal2 lagi dah..sebab kami nak turun ke KL..jumpa Afiq bam2..tapi sebelum ke KL, pagi2 buta Jumaat tu, kami nak ke Cameron Highland dulu..nak makan strawberry, jagung, hirup udara nyaman dulu, pastu baru turun ke KL..heee..best2..tak sabar nak tunggu Jumaat depan.. ^_^

Masa tu jugak lah, saya & Zaidi akan bertungkus lumus menyelesaikan segala persiapan terakhir..kami plan nak ke Nilai3, nak ke beberapa shopping mall, then, SETTLE..balik jer penang, saya akan mula kan misi saya untuk men'deco'kan hantaran2 tu semua..dan jugak, hias kan bilik cantik2..erk?? cantik ke bilik tu nanti?? biasa2 jer..maksud saya, sekadar salin cadar yang baru di beli, hampar kan carpet, gitu ajer..hik3x.. =D

24 days to go....!!!! ^_^

No comments:

Post a Comment