Wednesday, December 21, 2011

BaRu BeLi CaT...OoooYeaaaHHH.!!!

As-salam semua... ^_^

Salam hari Rabu kenkawan semua...hehehe...
Mood happy nih... ^_^

Tadi masa saya dok tengah kalut buat keje, adik cal tanya kan saya..tak nak cat umah ke? sebab nyer Hazrul adik ipar saya tu MC ari ni sebab sakit mata..so, dia ada tanya kan samada nak cat umah or tak..kalu nak, bagitau dia sebab leh la dia tolong cat umah sementara dia tengah MC kat umah tu...ooyeahh..i like it..hehee..dengan gegas nyer saya tengok jam masa tu dah pukul 9.15..saya just reply sms adik cakap, lagi 15min saya sampai umah..ZoooMMmmmm.....saya pun memecut..lepas amik Hazrul kat umah, kami pun menuju ke kedai cat..saya pilih2 color yang saya berkenan untuk cat hall saya dan jugak kawasan tangga umah...saya amik color sama jer..senang sket..taknak terlampau ber'TON' sangat umah saya tu..huhuhu...so, kita tunggu jer lah petang or malam ni masa saya dah  balik keje karang...dah ada hasil sedikit or tak..yeay2x..perasaan teruja sesangat ketika ini..at first, saya beli 3 tong cat dulu..kalu tak cukup, baru top-up kemudian nanti..risau takut terlebih..kalu terkurang takpe lagi..taknak membazir ok..huhuhu..thanks to Hazrul kerana sudi membantu dalam kerja2 mengecat nih..memang saya sangat2 appreciate...huhu..

Nampaknya, hampir selesai sudah kerja2 amal yang saya bercita2 nak buat untuk umah arwah mak nih..suke sesangat..hehee..dinding umah tu, sebenarnya still cantik lagi..cuma ada kesan contengan bebudak kecik yang penah tinggal kat situ..sape lagi kalu bukan anak2 umi ku..huhuhu..umi tak larang, so, dorang pun apa lagi, terus kan misi mereka menconteng dinding umah mak saya...huhuhu..tak patut..memang tak patut..huhuhu..takpe2..rezeki Allah bagi pada ku, nak jugak di share bersama keluarga...tambahan pula, sempena meraikan hari bahagia saya..so, apa salah nyer kan..hehee..sket pun takde rasa bebanan.. ^_^ tengok la nanti, umah mak pun akan jadi cantik jugak macam umah umi...we will see..hahhaha...(gelak jahat)..takde lah..joking2.. ;p

K guys..update to u later k...peace... ^_^

No comments:

Post a Comment