Wednesday, January 25, 2012

AdiK kEnA aDMiT..HoSpItaL LaM WaH Ee... T_T

Entry ke-2 untuk ari ni...

As-salam semua...

Adik dah kena admit kat Hospital Lam Wah Ee..malam nanti, saya nak gi teman adik kat sana..so, malam ni saya akan bermalam kat hospital..taktau lah brapa ari adik kena tahan wad..hope tak lama..huhuu..

Ari ni jugak, genap 10ari saya tak berjumpa dengan hubby..rindu sangat..tapi apa kan daya saya..dah ketentuan saya begini..tak apa lah..saya redha & masih kuat..alhamdulillah Allah menganugerahkan saya sifat yang tabah..tabah hadapi segala ketentuan-Nya..walaupun pada zahirnya saya nampak kuat menangis, tapi di dalam diri ni ada ketabahan yang terselit..kadang2 jugak, orang kata, nangis itu lah penguat hati kita..so, kalu kita sedih, nangis lah semahu2nya..insyaAllah awak akan rasa sedikit lega..huu..

Ramai kawan2 ingat cuti CNY baru2 ni saya sure bersama suami tercinta..tapi yang sebenarnya tak..Zaidi di Kerteh..standby untuk naik offshore..tapi, baru semalam Zaidi cakap, dia nak discuss ngan boss..nak mintak excuse sebab dia nak balik kampung masa Thaipusam nanti seperti yang kami plan..pada awal nyer takde masalah..sebab dorang plan naik offshore ari ni and akan turun pada 1hb Februari..tapi, plan bertukar..dorang kena naik 1hb plak..sebab tu la Zaidi tak nak naik..ntah la boss dia bagi pelepasan atau tak..kita tunggu dan lihat ajer lah nanti..huu..

No comments:

Post a Comment