Wednesday, January 18, 2012

SeKiTaR pErSiApAn TeRaKhIr...5 JaNuArI...

2nd entry of the day..heee...

Pagi 5 januari tu, saya bangun awal..kemas2 umah sket..pastu saya kuar gi buat body SPA kat area butterworth nun..selesai buat SPA, saya singgah sanyo sebab nak amik daun inai dari kak Fizah..inai ni akan buat jari kita jadi merah sebab daun dia kecik2..kalu daun dia besar sket, color inai tu akan jadi color macam nak ke oren2 sket..lega rasanya dapat inai yang terang..saya suka inai terang2..hehhe..thanks to kak Fizah..muah2x..hehhe... =D

Lepas masuk pulau, saya balik umah untuk solat2 sebelum kuar balik, hantar adik gi stesen bas..adik kena ke KL..teman kan kakak and Afiq balik Penang naik flight nanti..kakak takut naik flight sorang2..dengannak bawak Afiq nyer lagi..huhuu..lepas tu, saya gi cari rak dapur gas kat Jelutong..yeayy!!! dapat pun..hee..happy sesangat..hik3x..lepas tu, saya terus gegas ke saloon nak potong rambut and buat treatment skali..hee..masa tu, saya janji dengan lagi 2orang kawan...Shikin dan jugak Rini..hee..lepas settle bab2 saloon, kami singgah beli Subway sebagai juadah makan malam saya dan Rini...Shikin dah balik dulu dah..lagi pun, malam tu, saya ada mintak tolong Rini pakai kan inai untuk saya jap..hee..tq Rini, for your kindness..jasamu di kenang..hehee..korang nak tau tak, malam tu jugak lah saya baru nak deco hantaran2 saya..tapi, malam tu, sempat buat sket2 and susun2 jer..sebab bunga2 semua sebagai hiasan tu saya blom beli lagi..adehh..kalut tak?? kalut kan..heheh..tapi saya still cool and steady lagi..sebab saya tau, saya bukan nak deco hantaran saya tu havoc2 sangat..nak buat biasa2 jer pun..simple but nice..hehe..so, usah ribut2 dong..hehhe..dalam pukul 12 baru la Rini start pakai kan inai kat saya..kul 1 pagi baru Rini balik umah..sian Rini..uhuk3x..dah la esok tu dia keje..huuu..

p/s : kawan masa senang, memang mudah kita dapat..kawan masa susah, sukar di cari..kalau kita punyai kawan masa susah tu, hargai lah mereka..kerana tak semua orang bertuah memiliki kawan seperti ini... ^_^

To be continue...

No comments:

Post a Comment