Wednesday, January 25, 2012

AdiK kU sUsPeCt DeNgGi.. T_T

As-salam..

Hi guys..welcome back to work after 4days holiday...saya?? not in a mood..not just because liat nak masuk keje..but, my lil sis punyer berita..semalam, kami pulang dari perlis setelah 4ari spend kat umah tok..setiap malam, adik sure tido awal sebab demam panas..so, semalam pun sama jugak lah..adik selimut kesejukan..pukul 9.30, Hazrul ajak adik gi klinik..saya pun actually tak berapa sihat jugak..sebab, since isnin lepas, kepala saya ni sakit sesangat..tangkap habis urat kepala ni semua..masa drive nak balik penang semalam pun, kepala saya bukan main berdenyut..memang tak tahan..dengan matahari terik memancar..dengan kereta banyak nyer..memang sangat2 tak sabar nak sampai umah..pukul 7 baru kami sampai umah dan saya terus letak kepala..(berbaring) sebab kepala saya terasa berat yang amat..huhuuu..

Apa yang menyedihkan, Hazrul cakap, selepas pemeriksaan, doktor cakap, adik saya disyaki terkena demam denggi dan doktor mintak suh terus refer ke GH untuk pemeriksaan lanjut..huhuhuu.. T_T
Ayah akan bawak adik kejap lagi..Ya Allah..mudah2han adik takde pape yang serius..tapi, apa yang pasti, tanda2 tu ada pada adik..seperti gusi berdarah..demam berlarutan..pendarahan bawah kulit..timbul bintik2 merah pada kulit..muntah2..huhu...Ya Allah..dugaan apa pula kali ni...huhu..mudah2han segala nyer baik2 ajer..so, kalu betul lah adik kena admit kat hospital, that's mean malam ni saya akan teman kan adik di sana..huhu..kesian kat adik..dah la dia takut jarum..huhu..semoga adik kuat...dan cepat sembuh..amin..amin..huu..

No comments:

Post a Comment