Tuesday, January 17, 2012

WeLcOmE bAcK...!!

Hi guys,
As-salam...

Welcome back to dunia kerja...arghhh...sangat liat nak datang keje pagi tadi..tapi, terpaksa gagahi jua..sebab nyer, mana mungkin lepak ajer kat umah..nanti, sape nak kasi gaji setiap bulan kan?? hehee..

Masuk2 keje jer, keje dah bertimbun2..saya dah agak dah..sebab masa sebelum cuti ari tu pun memang dah ada meeting..cuma saya jer dapat excuse sebab cuti wedding kan..masa tu, alhamdulillah lah..tapi, now, i'm back...so, kena amik balik la bebanan keje yang menimbun tu..huhuhu..terus kepala ku sakit...jap tadi time lunch, gi titon kat surau...gara2 kepala rasa pening2..tapi bukan sebab bunting pelamin ke apa yea kawan2..hihi..jangan pikir ke lain eh..saya dah period dah pun petang semalam..takde rezeki lagi buat masa ni..maybe masa kawen ari tu memang bukan time subur lagi dah..hihihii.. ;p

Zaidi aka my hubby, dah balik S.Alam tengahari Ahad yang lepas..so, saya continue kehidupan seperti biasa tanpa teman...macam ala2 single gitu..hihihi..ntah bila dapat jumpa sebab dia kena gegas ke Kerteh untuk training selama 3ari, lepas tu, standby untuk naik offshore..uhuk3x..so, terpaksa la berjauhan sekejap..tempoh masa kat atas offshore tu, taktau lagi brapa lama..dugaan la untuk pengantin baru ni..habis2 kenduri jer, masing2 sibuk.. :( tapi, takpe lah..kena cekal kan hati..dan anggap semua ni sebagai cabaran hidup..so far, saya ok jer..redha and tabah jer..buat macam biasa..insyaAllah hati akan tenang..hihihii...

So, for the next entry, saya akan reveal serba sedikit sekitar majlis saya k..stay tune...!! ^_^

Jom sambung buat keje balik...iyaaahhhh...!!

No comments:

Post a Comment