Saturday, January 28, 2012

SaYa Di HoSpITaL...

As-salam kawan2... ^_^

Saya kat hospital ni..hee..malam ni, Hazrul (adik ipar) saya bawak laptop dia..sebab kat hospital ni ada wifi..hihi..so, leh la saya mengarang entry lagik...malam ni kami lepak lama sket kat hospital..teman kan adik sampai la my hubby sampai jap gi...nak ikut kan, setiap malam saya akan tido sini teman kan adik..tapi malam ni mintak excuse sebab hubby balik..huhuu..sian gak kat adik..tapi dia cakap dia ok jer..dia leh dok sorang2..even adik tak berteman malam ni, tapi kira ok gak la..sebab kami semua stay kat sini sampai kul 2 kejap lagi kot..Zaidi skang ni pun masih tak sampai Ipoh..huhuu..Wani dan Hazrul, dah lepak baring dah kat bed sofa tu..adik pun dah tido..saya jer yang masih berjaga..walaupun penat, tapi ntah kenapa mata ni macam tak nak tido lagi..agaknya tak sabar menanti kepulangan yang tersayang kot..hihi.. ^_^

About my sis's condition, still demam..kejap ok, kejap tak ok..huhu..tak paham la kenapa..adik pun dah mula mengeluh keboringan..ni dah kira 3 ari dia di sini...dia rindu nak balik umah..layan internet, lepak tengok tv and so on..kat sini, tak best..walaupun duduk kat bilik besar, luas, ada tv, astro bagai, tapi still tak kan sama kan?? malah, adik saya mengeluh kesakitan pada tangan, tempat nurse cucuk jarum untuk masukkan air/ubat dalam badan adik..kesian la saya tengok muka dia di saat nurse dok masuk kan ubat melalui tiub di tangan dia tu..adehhh..saya yang tengok ni pun terasa nyilu..berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul..huhu..semoga adik cepat2 dapat discharge.. :(

Tadi masa kat opis, saya dapat balik awal sket..kepala saya terasa sedikit berat..maybe tak cukup rest..Theena pun cukup2 memahami..malah, dia yang suruh saya balik awal supaya saya dapat rehat yang cukup..saya sangat2 terharu dan bersyukur sebab saya mempunyai project team members yang sangat2 memahami, baik, ramah, suka berjenaka, tak sombong, tak kedekut ilmu, macam2 lah..hehhe..alhamdulillah... ^_^

Alamak, mata dah mula mengantuk laaa...adehh..sabar2..ada lagi sejam lebih jer lagi sebelum pukul 2pagi..huhuu..owh, maybe jap lagi saya akan sambung entry berkenaan my wedding plak k..stay tune yea kawan2...hehhee..

p/s : boring kan..entry saya ni banyak tulisan jer..takde gambar pun..huu..kejap2..will update later eh..hee.. ;p

No comments:

Post a Comment