Monday, February 13, 2012

FLaSh BaCk..8 JaNuArY 2012..It'S mY dAy..

3rd entry of the day guys..hopefully it will be the closing of my story about MY WEDDING..cheers.. ^_^

Fhewww..lega nyer rasa sebab akhirnya berjaya gak saya coret kan cerita tentang wedding saya all in one shot..also on the same day..hahhaa..tadi dorang dah bagi keje..tapi, layout tu sekarang tengah running for the result..so, sementara waiting for it, let's continue with cerita tentang majlis resepsi saya plak yang berlangsung pada keesokan ari nyer..bertempat di Dewan Mutiara, Kompleks Tabung Haji, Bayan Lepas, Penang.. ^_^

Pagi tu, dalam pukul 11, Jalinan Kasih suh gi butik untuk mekap & di andam ngan baju pengantin..jap jer dorang mekap..dalam sejam jer saya dah siap dah..meaning, kul 12 macam tu saya dah ready dah pun..hahhaa..Zaidi plak, baju dia tengah iron lagi masa tu..so, dalam pukul 12.30 gak la kedua-dua mempelai ni dah siap.. ;p pastu saya suh Rini, Rita & kak Halisah datang ke butik..sebab Rini kan nak jadi pengapit saya..so, kami plan nak gerak ke dewan bersama2..geng2 gino Zaidi plak akan berkonvoi beramai2, berarak ngan kereta pengantin..saya & Zaidi transfer ke kereta salah sorang geng gino yang kereta nyer lebih meletop dengan accessories Gino yang agak complete..hahhaa..best nyer dapat berarak ngan kereta2 comel nih..so, meh layan gambar2 kat bawah ni..

suasana dewan..

my meja beradap & back drop

kereta pengantin.. Gino & the geng

comel kan kereta ni.. ;p

saat yang paling bestt in my life..

kegembiraan terpancar di wajah ku.. ;p

me & hubby
That's all..semoga kisah cinta kami berpanjangan hingga ke hujung nyawa kami..insyaAllah...amin..amin.. ^_^

No comments:

Post a Comment