Monday, February 13, 2012

HaNtArAn....

2nd entry of the day..kih3x.. =D

Now saya nak reveal about my hantaran..ok la, for hantaran stuff, saya dan Zaidi decided untuk bagi sumthing yang leh guna dalam jangka masa yang agak lama..so, these are what we had choosed & semua2 ni jugak kami decided untuk beli bagi pasangan masing2..which mean, saya beli kan barang2 Zaidi and begitu jugak sebaliknya...bukan apa, saya ada tengok kawan2 saya yang lain, ada sesetengah dari dorang beli barang dorang sendiri2 dengan menggunakan budget sendiri..so, bila dah settle membeli barang2 sendiri, then dorang just pass kepada pasangan untuk di letak dalam dulang..which for me lah kan, macam tak best laa...saya selalu anggap barang2 hantaran ni umpama hadiah dari pasangan kita..sebagai tanda kasih dan sayang.. ^_^

Kebetulan bufday saya pada 28December lepas, saya tak dapat pape hadiah pun dari Zaidi..sebab nyer, semua tu included dalam hantaran siap2..kikiki..Zaidi pun sama gak..bufday dia ialah pada 5Mac nanti..so, masa tu, dah takde hadiah dah..anggap lah pemberian hantaran saya tu sebagai hadiah bufday kali ni..hihiii.. ^_^..next year plak lah baru ada hadiah..tu pun, kalu ada rezeki... ;p paling2 takpun, maybe belanja dia makan kat tempat yang best2..hahahhaa..just planning jer nih.. ;p ;p ;p

Ok lah, ni adalah list barang hantaran dari pihak laki :


Hantaran dari pihak laki

(1) rantai tangan (Habib) + mas kawen (RM200)
(2) telekung + Quran digital + sejadah
(3) kasut (Bonia)
(4) handbag (Bonia) + purse (Bonia)
(5) jam tangan (Bonia)
(6) set mekap (Max-Factor)
(7) kek (Secret Recipe)

Ni plak hantaran dari pihak perempuan :

Hantaran dari pihak perempuan
(1) cincin silver berbatu Zamrud
(2) Quran & Tafsir + sejadah
(3) wallet + belt (Braun Buffel)
(4) kasut (Clarks)
(5) t-shirt (Dockers) + jeans (Levis)
(6) kemeja (Dockers) + slack (Levis)
(7) jam tangan (Tissot)
(8) gps (Garmin)
(9) coklat (Ferreroche & jejari coklat)
(10) kek (Secret Recipe)

Hurmm..tu jer lah tentang hantaran..saya takde gambar yang zoom in satu persatu..sebab OP saya pun tak snap 1 per 1 gak..adik ipar pun tak, kakak pun tak..selalunya saya yang suka snap gambar hantaran 1 per 1..tapi al-maklum la, ari tu, saya lah raja sehari..so, maap lah yek..huhu..sedih gak..tapi apa kan daya..kebizian sangat sampai lupa nak pesan kat sape2 suh tolong snap kejap..huhu.. :(

No comments:

Post a Comment