Thursday, June 7, 2012

ALhAmDuLiLLaH..5 BuLaN sUdAh..

As-salam...

Alhamdulillah..ari ni dah genap 5bulan kami bernikah..tapi, kami masih tinggal berjauhan dan rezeki baby pun masih belum ada..as of now la kan.. ^_^

Saya sambung puasa sunat bulan Rejab ari ni..baru dapat 3ari..insyaAllah..huhuu..takpe lah kan, buat dengan ikhlas..agi tadi pun tak bangun sahur..salah set alarm..saya gi set 6.15am..supposed nak set 5.15am..aduyai..apa kena ngan saya nih..hehhee... (-_-")

Semalam after keje, saya, Shikin & Mastura gi makan2 kat Kg Pelet..saje saya bawak dorang makan2 kat tempat2 yang best..so, lepas ni senang la dorang nak bawak family dorang ke, boyfren dorang ke kan..kekeke..kami bertiga makan Nasi Beriyani..cuma lauk kami jer lain2 ikut citarasa & keinginan masing2..hehehe..lupa nak snap gambar makanan la..tapi memang sedap makanan kat situ..side order, kami amik Cendawan Goreng & Fries..kenyang betul...sampai sengkak saya makan..maybe sebab perut saya dah masuk angin kot..sepanjang ari tu dari pagi sampai petang, saya cuma makan roti jer..

Haziq dah gi Islah(nursery) kat taman umah kami..sejak dia gi nursery, saya jarang2 dapat main2 ngan dia..bila malam saya balik umah, dia dah tido..penat gi sekolah ke Haziq??? huhuu..owh, malam ni Afiq balik..yeayy!! dapat main ngan lagi sorang anak sedara saya yang comeii tu..suka2x..!! ^_^

Kakak saya plak baru dapat berita gembira..dia pregnant anak ke2..alhamdulillah..i'm happy for u kakak..duna doa kan duna akan menyusul selepas kakak nanti..hehhee..

Thank you Allah for all your gift...I'm happy.. ^_^

No comments:

Post a Comment