Friday, June 1, 2012

JuMaAt..

As-salam...

Ari ni dah jumaat..saya dapat puasa 2ari jer minggu ni sebab saya batuk..nak kena makan ubat and nak kena minum air banyak...nak cepat baik sebab saya tak larat dah nak terjaga malam2 dek kerana batuk yang teruk...abdomen dah nak start sakit2 sebab bila kita batuk kuat, kan abdomen kita pun macam terhenyak2 gak kan..haihh..sedih la...insyaAllah nanti baik lah ni..dengan izin-Nya..

Semalam after balik dari keje, terus saya amik adik kat umah & bergegas ke BR berdekatan..for the very first time nak amik peluang beli BR pada 31st of month..hahhaa..lawak giler..masuk2 jer BR tu, terkejut sangat..ramai nyer orang...adehh..saya terpaksa menunggu turn selama 1jam 20min untuk mendapatkan aiskrim kami...punya la semangat..habis terlepas cite Sakura saya tu semua..geram gak la..tapi nasib baik ada aiskrim..hahhaa..sedapkan ati sket please... =D

Tapi saya kan batuk, so, saya just keep it first in the freeze..nanti dah baik, baru nak makan..adik dah slamat merasmikan dia punya..kejap2 adik buka peti ais..makan sket, simpan..jap lagi buka lagi, makan lagi..ahaks..lawak2..saya punya, saya nak share ngan my hubby..yeay!! ari ni insyaAllah dia balik..setelah 2minggu tak jumpa.. T_T tu pun kejap jer..esok malam dia dah kena balik S.Alam..pity me..pity him also..sebab pack ngan keja..kena ke sana & ke sini..huahuahua...apa leh buat..dah tanggungjawab kan..saya ni, kena sabar jer lah..sob3x.. :'(

No comments:

Post a Comment