Tuesday, June 19, 2012

TiKa Ini..

As-salam semua...

Errr...semalam my hubby amik cuti..last friday dia balik Penang..then sabtu pagi, kitaorang balik Perlis..saya yang drive sebab kesian kat hubby kan..baru sampai dari S.Alam last nite tu..dia drive balik sini..kalu naik bas, okla jugak kan..sebab dalam bas leh tido2..walaupun sama gak penat..tapi takla sepenat drive sendiri kan..

Nak cite pasal semalam..for the very 1st time, saya gi keje, hubby hantar amik..wa cakap sama lu, wa sangat happy woo..kekekee..dah lama teringin nak rasa ada orang hantar and amik dari tempat keje..akhirnya..tercapai jua..kehkehkeh.. :p

Adik2 gelak jer tengok gelagat kakak dorang ni..tak sudah ngan itu, kat kawan2 pun saya seronok nak war2 kan.."ari ni datang keje ada orang hantar"..hahahaa..ntah hape2 kan..orang lain tak bising pun..saya ni jer yang terlebih2..hahaha..what so ever..feeling saya best..memang i like..like.like..hehhee..nak kena tunggu hubby cuti lagi..dia pun kesian tengok gelagat saya..hehe.and he promise tu send me again when he got leave later on..yeah2x!!! =D

Semalam dalam kul 8 lebih, dia dah gerak balik S.Alam..huhuu..sedih.. T_T
Ini lah nasib suami isteri yang tinggal berjauhan..apa leh buat.. :(

Owh, for last 3months, period saya on time jer..tak sempat nak berangan2 pun..uhuk3x..sedih2..tapi, saya tau, pasti ada hikmahnya..kami redha dengan ketentuan Ilahi..kadang2 terpikir gak, macamana la saya nak ada baby dengan keadaan sekarang..keje tak menentu..kami plak tak tinggal sekali..huhuu..adakah sebab ini?? ntah lah..saya sendiri tak pasti..walaupun mulut cakap yang saya sanggup redah jugak segala keadaan sekali pun asal kan ada baby, tapi saya tak pasti samada kudrat saya ni larat atau tak untuk menanggungnya..tapi insyaAllah..kalu dah baby ada depan mata, tak kan kita nak biar je kan..itu lah pengorbanan seorang ibu..huhuu..

No comments:

Post a Comment