Thursday, June 28, 2012

SeLaMaT BeLaJaR aDiK Ku...

Salam...

Minggu ni saya nak tururn KL..eh, S.Alam actually..sebab nak hantar adik masuk MSU..alhamdulillah... ^_^

Tapi, Ahad pagi baru nak gerak ke sana..so, saya cuma dapat jumpa my sweety hubby only half of the day ja la..confirm kitaorang sampai pun dah tengahari..then baru leh jumpa hubby..esok pagi Isnin tu dia dah keje..kami plak, akan gi hantar adik for her registration..huhuu..takde dah geng saya kat umah..selalu saya suka gossip2 sembang2 ngan dia..huhuu..sedih2.. T_T

Tapi saya takleh tunjuk saya sedih sangat sebab nanti dia lagi la sedih..must be strong..yeahh!! Huhuu..nak suh dia balik kerap2 sket lah..kekeke... :p

Ish, rasa macam nak buat sumthing la Sabtu ni..then nak bawak kat hubby Ahad tu..tapi nak buat apa eh?? hurmmm...thinking2x.. (-_-") will find it later..hehhee... =D

Barang2 persiapan adik untuk ke sana dah dibeli sedikit demi sedikit since last weekend..banyak yang dah settle kecuali minor2 items..so, insyaAllah semua akan dibereskan...hip2 hooreyy!! Good Luck for my sis...hope u can perform & study well eventhough far away from me and families..huhuu~~~

First time adik jauh dari kami..hope dia leh sesuai kan diri di sana..jangan culture shock dah laa..huhuu..

No comments:

Post a Comment