Wednesday, June 20, 2012

I LoVe aLL mY FrEnS..

As-salam...

Pagi semua...!!! Mari kita mula kan ari ni ngan senyuman... ^_^

While waiting for the job given, saya nak sembang2 kat sini..hmm, apa yang nak di sembangkan eh?? saya pun tak pasti..kekekee...tapi, time2 otak tengah free dari memikirkan hal keje, memang masa yang sangat2 sesuai untuk menulis..hehhe..selalunya saya tak tulis tajuk lagi untuk entry saya..saya akan karang2 dulu sampai habis, then baru saya reka tajuk yang agak sesuai ngan karangan merapu merapan saya  nih..bleh tak?? hahhaa...

Hmm, rasa2nya saya nak share tentang apa yang saya rasa tentang kawan2 saya lah..my lovely fren..hehe..saya happy sebab saya punyai kawan2 yang sentiasa di sisi di kala saya memerlukan..saya terharu ada kawan2 macam ni..bila saya sedih, atau sekadar bagi klu yang saya tengah bersedih, kadang2 kiasan jer pun dorang dah leh syak & terus whatsapp, mesej or pape jer lah untuk bertanyakan kabar..also, ada kawan yang bakal mendirikan rumahtangga..dia cakap, saya lah orang pertama yang dia akan jemput..hehhee..semua2 tu buatkan saya rasa terharu sangat..bila orang menghargai kita, kita pun happy kan?? kadang2 saya rasa, saya ni bukanlah seorang kawan yang baik pun..banyak sangat kekurangan saya..tapi saya bersyukur dorang selesa kawan ngan saya..ye ke?? selesa ke?? takpe lah, pape pun saya tetap bersyukur..alhamdulillah..contoh lain, bila saya sedih kandungan tak lekat2 lagi, ramai kawan2 yang bagi tips itu ini..happy & terharu tau..!! huhuu..thanks to all my dearest fren..i luv u all...!! :-*

No comments:

Post a Comment