Friday, June 1, 2012

KaSuT BaBy

As-salam...

Last weekend, saya ada buat sedikit craft..kasut baby..hehhee..seronok buat bendalah ni tau..rasa enjoy..walaupun saya ni bukan lah kategori perempuan yang tahu menjahit, tapi saya suka craft stuff..at least, masa saya terisi ngan sesuatu yang berfaedah..korang pun tau kan, kaki budak ni cepat jer membesar..so, buat apa lah kita membazir beli kasut mahal2 kalu kita dapat jimat kan kos dan jugak, dapat menghasilkan something ikut citarasa kita sendiri..betul tak??

Sebagai contoh, saya suka color ijau..so, saya dah buat design kasut dengan menggunakan material berwarna hijau...hasilnya seperti di bawah ni..

kasut comel untuk Haziq.. ^_^
Actually, design kasut ni saya refer kepada blogger yang bernama "Square Cut Ring"..dah lama saya follow blog dia..since dia baru kawen dulu..masa tu, terkejar2 baca blog dia yang lepas2 during her prep towards her wedding..memang sweet..sekarang ni dah ada baby pun..i'm happy for her..cumel betul baby dia..mana tak nyer..mak ayah dia pun segak..kan? hehe..

Lepas ni nak try buat design lain plak..chaiyok2x..!! ^_^

1 comment:

  1. Cantik...ada buat jual borong tak? Saya baru start jual kasut baby & budak online ni. Jom lah singgah blogshop saya @"S&M Little Footwear"

    ReplyDelete