Tuesday, September 4, 2012

1st DaY at GYM...

As-salam.. ^_^

Fhewww..seronok sangat dapat gi gym semalam..and seronok jugak sebab pagi ni timbang berat, it's reduced..yeayy!! tak macam ari2 sebelum ni..frust je bila tengok number yang tertera kat penimbang tu..hopefully it can be reduce to my aim number soon.. ^_^

Ari ni plan nak gi lagi..kalu takde keje la..semalam datang keje pun, still the same..lepak je sebab environment untuk next stage blom ready..saya ada appoinment ngan personal trainer petang ni pukul 6..tapi takpe..kalu cannot make it, leh postpone..hee..tapi saya tengah semangat ni..hahhaa..kalu bole, nak gi ari2 sementara masih free..kalu projek dah start, takut tak sempat dah nk spend time untuk gym... :(

Semalam ingat nak join kelas Yoga..tapi segan sebab sorang2 takde kawan..tapi bila tengok sket untuk permulaan kelas tu, macam menarik..maybe next week nak join..hee.. =D

Saya dah dapat kawan baru kat sana..Farina nama dia..keje kat Agilent..dia datang ngan lagi 2orang kawan..tapi laki..huhuu..tapi takpe..at least ada kawan perempuan sebagai teman untuk masuk kelas..kalu yang cardio and exercise lain tu, saya tak kisah pun takde kawan..sebab dah biasa..ari ni dorang plan nak try gi kelas Zumba..haha..gelek habis la nanti macam Shakira..hahha.. :p

Saya tak pasti sempat join kelas tu ke tak sebab saya nak kena follow trainer..entah apa la yang dia nak ajar saya ari ni..semalam dah ada dah sorang adik ni nama Syasha tolong ajar cara guna equipment.. ^_^ kenapa perlu ada trainer lagi? i also dunno..we will see later ya!! hee..

No comments:

Post a Comment