Friday, September 21, 2012

BoRiNg...CoRaT CoReT

As-salam semua..
Salam Hari Jumaat... ^_^

Sekarang ni saya masih takde keje..progress slow..tapi mood untuk menulis agak kurang jugak..

Minggu ni saya tak turun KL..also my hubby not too..huhu..boring..tapi takpe..banyak keje kat umah yang menanti..saya nak lipat baju yang dah menimbun, saya nak basuh baju yang guna tangan sebaldi, saya nak kemas umah (dapur/ruang tamu/kamar tido)..fuhh..Sabtu ni ada kenduri plak..adik kawan saya kawen..will going wif Rini..nasib baik hubby Rini pun tak turun Penang this weken..adik & suami dia nak balik umah mertua..so, i will be alone this weken..what to do..huhu..no big deal..dah biasa dah dengan keadaan itu since adik bongsu gi sambung study di MSU..miss u much wahai adik ku a.k.a my best fren forever..selalu dia lah peneman saya..teman berbual, teman shopping, teman segala teman..huhu..

Herm..next week maybe saya nak turun KL..memandangkan gaji saya masuk dulu dari suami, so saya rasa biar lah saya beralah..lagi pun, leh la saya jumpa Afiq bam2 saya tu..walaupun dia dah semakin sombong ngan makngah dia ni, tapi saya tetap sayang kan dia..hhuhuu..apa leh buat..anak sendiri takde lagi..tumpang lah kasih kat anak sedara..uhuk3x..

Member opis nak suruh saya buat Laksa Sarawak..nak datang umah makan2..waduh2..saya tak penah buat open house..raya pun dah habis..tapi takpe lah..sesekali buat makan2..apa salah nyer kan..simple2 sudah..hahha..insyaAllah..i'll try..huhu..last weekend ada buat Laksa Sarawak kat kampung..ajak paksu sekeluarga mai makan kat umah tok..semua puji sedap..yes!! berjaya..haha..cari resepi kat internet..kekee..ok jer sebab dah ada pes dia kan..cuma perlu tambah2 sket bahan2 lagi..jadi lah ia..hahhaa!!
Laksa Sarawak buatan ku.. ^_^

No comments:

Post a Comment