Tuesday, August 16, 2011

16 AuGuSt...

As-salam...

Ari ni 16 August..bufday arwah mak saya..yang ke-55..tu pun kalu dia masih ada..huu.. T_T

Dulu, saya selalu teringin nak beli dia hadiah..tapi zaman sekolah, mana la ada duit lagi..ada pun, untuk belanja di waktu rehat kat kantin sekolah jer..so, saya selalu berangan nak beli kan mak hadiah bila saya dah keje nanti..tapi, tak kesampaian..sebab, mak meninggalkan kami semua seusia saya baru 18tahun..tak sempat keje lagi..baru masuk UTM, semarak..buat diploma..huhu..sedih sangat..

Actually dah 10tahun berlalu..tapi masih terasa baru..semoga roh mak di cucuri rahmat Yang Maha Esa..amin...insyaAllah, malam ni saya nak sedekahkan bacaan yasin kat mak..tu jer lah hadiah yang paling bermakna yang dapat saya hadiah kan di kala ini..semoga mak aman di sana......

No comments:

Post a Comment