Wednesday, August 24, 2011

ShOrT UpDaTeS.... =D

As-salam semua....

Raya :
Fuhh...ada lagi 2ari nak datang keje before kita ramai2 cuti untuk berhari raya di kampung halaman masing2..tapi, saya tak kan penah melupakan En Zaidi saya yang pada tahun ni dia beraya di perantauan..tak balik sarawak seperti kebiasaannya...huhuu..sian kat dia..kalu la boleh, nak jer bawak dia balik kampung bersama..tapi, saya masih pikir kan orang lain..mana la nak tau kan..ada mulut2 orang nanti dok bercakap2 plak..tak seronok lah mendengar nyer nanti kan..so, biar lah kami sah di ijab kabul kan dulu..baru selesa sket..hehhe..orang pun tak mengata..huu...so, takpe lah..dia cakap, kebetulan ada kawan dia yang tak dapat balik beraya jugak..atas sebab tugas & tanggungjawab..hmmm..kira okla sket saya yang mendengar nyer..at least ada la jugak teman...huhu..takpe2, tahun ni jer last k..nanti tahun2 selepas ni, kita raya bersama2 k..insyaAllah...amin..amin...

Hal Keje :
Hmmm..update tentang keje plak..projek saya start lepas raya nanti..alhamdulillah..sebab takde la saya stress sangat2 skang ni..cuma kesian kat shikin..ada banyak keje yang nak dia settle kan before raya..last weken pun dia kena datang gak..huuhuu..takpe shikin, akak yakin shikin bolehh...!! =D

Wedding Prep :
Takde apa sangat buat masa ni..cuma saya dah list out apa yang nak di beli lepas raya nanti..hik3x..sebab, kami akan berjumpa lepas raya nih..tak sabar nyerrr...rindu woo..2 bulan tu tak jumpa..uhuk3x..takpe2..tak lama lagi dah...hehhee...so, mari kita menerus kan persiapan kita yea cayang...insyaAllah, mudah2han segalanya berjalan ngan lancar..amin..

Rasanye, tu jer kot update untuk kali ni..heheh..bes tengok kawan2 saya yang bakal menyambut kedatangan syawal ni ngan suami tercinta buat pertama kali..sebab, ramai gak kawan saya yang baru sahaja kawen tahun lepas..i'm happy for u guys...tak lupa yang baru mendapat baby...mesti meriah hidup korang kan.. ^_^

1 comment:

  1. aar..tak lama lagi tu ana :) ..tahun depan ana lak beraya ngan suami..memang lain perasaan dia ni :) ...

    ReplyDelete