Wednesday, August 17, 2011

KeRiSaUaN... (-_-")

Hi all..As-salam...

Pagi ni dah kena panggil for discussion about the task..actually not about the task yet..only they want me to do some hands on and get familiar with the tools...owh, headache tiba2...adeiii..apa nih..belum start pape lagi dah sakit kepala..kalu dah start nanti, camne plak?? insyaAllah Ruzanna...boleh tu..kebetulan pulak, my buddy is very2 nice person..name Theena..hehehe...okla..at least takde la nervous sangat..furthermore, my manager also a very2 nice person too..alhamdulillah.. ^_^

Apa yang bakal saya lalui nanti eh?? saya pun taktau..huhu...mudah2han segalanya baik2 jer..a bit risau..adehh..i really2 nervous u know..taktau samada saya leh handle or tak semua2 nih..dh lebih setengah tahun saya tukar bidang..tapi saya belum kuasai semua lagi..banyakkkkkk sangat2 yang perlu saya belajar...adoii..bila ntah nak serasi ngan keje nih..wondering2...lalalalalaa....

Ya Allah...di ari baik, bulan baik ni, aku mohon padaMu Ya Allah..Engkau permudahkan lah segala urusan ku..amin..amin..

No comments:

Post a Comment