Friday, August 26, 2011

KeY ChAiN Ku....

As-salam ladies..

Tadi masa lunch saya kuar jap...gi edar kan kek2 coklat yang kawan2 order..pastu gi Qbay jap..bayar bil..pastu shopping sket...then balik umah..adik saya, wani tu tak pegi keje ari ni..dia lepak umah..takpe la kan..dia dapat excuse sebab hal2 yang tak dapat di elak kan..so, takpe...

Masa saya nak kuar umah gi keje balik, adik saya datang kat muka pintu & mintak tolong saya amik kan lens dia kat kedai spec petang ni after keje..dah alang2 saya nak gi area tu kejap petang ni..masa nak amik duit & resit lens dari dia, saya terlepas kunci kereta saya yang ada keychain pemberian zaidi..sedihnyeeee...T_T...dia dah la buat surprise masa bagi keychain ni..tetiba saya tengok, dah ada kat kunci kereta saya..terharu...huu..semua ni berlaku pada awal tahun lepas..seawal perkenalan kami yang berusia lebih kurang 2bulan..eh, kenal dia dah lama..cuma tahun lepas baru start couple.. ;p

Ni la rupa keychain tu..ada nama kitaorang...so sweet..dia buat ni masa kami ada gi jalan2 langkawi..tapi, time dia gi buat tu, saya dah balik dah..saya, zati & sepol balik dulu..dia masih ada hal di langkawi..huhu..bila kami jumpa the next month, baru dia bagi keychain ni kat saya... ^_^


~ zaidi 2010 ~

~ ruzanna ~

Tapi sekarang keychain ni dah pecah...adoiii..sedih nyer...uhuk3x.. :'(
Saya amat2 menghargai setiap apa jer pemberian dia..walaupun kecil, tapi bagi saya, ia amat bernilai..kalu di ganti dengan yang baru pun, value dia still tak sama..tadi try gak cari beras yang tertulis nama kami nih..tapi tak jumpa... :'(

************************************SEDIH*****************************************

No comments:

Post a Comment