Thursday, August 25, 2011

HaPpY + SaD NeWs....

As-salam ladies....

Huhuhu..tajuk entry kali ni..happy & sad news..alahai..huhu.. T_T
Nak start dengan yang mana dulu eh??hermm...yang happy dulu lah..huhu...

Happy News :
Hooreyyy...!! Afiq, anak sedara kesayangan daku sudah leh discharged dari hospital tengahari tadi...lalallaa..sangat syiokkk woo..hati ni dah tak sabar2 nak jumpa dia sabtu nih..kakak ku cakap, dia ingat nak bertolak dari KL malam ni & singgah umah mak mertua dia di SP dulu..sabtu pagi2 lepas subuh, baru dia gerak balik perlis...kampung ku..hehehe..saya lak, plan untuk balik kampung esok malam..yeayyy..!! nak jumpa afiq naufal..yeayy2x..suke nyer...cuma akak cakap, dia still batuk2 & selsema..then, badan dia still ada ruam2 lagi..tapi yang penting, afiq dah lalu untuk makan..tak macam before ni..sampai kena tahan kat wad..masuk air..huhu..sian dia..tangan yang kecik tu kena cucuk ngan jarum besar..uhuk3x..tak sampai ati saya nak tengok wajah si kecil tu time dia sakit ari tu..air mata ni ngalir mencurah2 dengan deras nyer..huhu.. T_T..tapi skang tak lagi dah..afiq dah aktif seperti kebiasaan dah..dah leh senyum2..gelak..hik3x..sukee.. =D
Thanks to kawan2 yang banyak doa kan untuk afiq...I Luv U All... ^_^

Sad News :
Ok lah, sad news lak..huu..baru semalam rasa nyer saya post short update mengatakan saya akan berjumpa ngan tunang saya lepas raya ni kan..uhuk3x..tapi, tadi zaidi gitau yang maybe perjumpaan kami kena postpone lagi..sebab nyer 9sept yang supposed nyer saya turun sana tu, dia kena berangkat ke Holland..untuk attend training kat sana..sedih nyer..2minggu lak tuh..lama nyerrrrr...aduyaiii... T_T

So, nampak gaya nyer saya hanya akan bertemu ngan dia seawal bulan october nanti..huu..kebetulan lak, time tu Eika kawan saya masa kat UTM dulu ada ajak gi kenduri adik dia..huhu...boleh la saya attend skali majlis tu..tunggu yea Eika..nanti zana datang & kita jumpa..dah lama tak jumpa dia actually..rindu sangat kat member2 lama ku..uhuk3x..Rita, Uril, Nur..huhu..miss korang sangat2..huu.. :(

**********************************************************************************

Dah nak raya kan..di kesempatan ni saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin..ikhlas dari saya, Ruzanna Rosli... ^_^

1 comment:

  1. semoga afiq sembuh la yer..amin

    wahh..ke holland..!! klo jd bini sure dh boleh ikot kan..hehehe...sabo yer yanggg

    Selamat hari raya..maaf klo ada terlaser kata tersalah laku yg kck sedar ato x sedar..
    drive safely to kg yer...

    ReplyDelete