Friday, December 7, 2012

11 BuLaN SuDaH...

As-salam..

Alhamdulillah..dah genap 11bulan kami melayari kehidupan berumah tangga..asam garam pahit manis kehidupan semua kami rasa..huhu..apa yang perlu, sikap tolak ansur setiap individu..tu yang penting..

Lagi sebulan genap setahun..hmm, nak celebrate kat mana yea?? hihii..ntah la..pape pun tengok budget dulu lah..dapat ke tak bonus tahun ni? kalu dapat kan best..alhamdulillah la sangat2..kalu takde, putih mata jer la..redha..huhu.. :(

Minggu ni, saya, Wani, Hazrul dan Haziq nak balik Perlis..jumpa tok kesayangan..hehhe..maybe malam ni kot..yeayy!! tak sabar nak jumpa tok.. ^_^

Kat opis ni, keje dah makin surut..saya jadi risau..serba salah dibuatnya..adakah saya nyer khidmat dah tak diperlukan lagi di sini?? huhuu..company ada buat kelas untuk subjek2 penting..macam UNIX..C++..and macam2 lagi lah..dah tak ingat..banyak sangat..tapi 1 apa pun saya tak join..sebab saya takut clash ngan masa saya di hujung minggu..yela, paham2 jer la hidup husband and wife ni..ada jer aktiviti hujung minggu..dan jugak, ada syarat nyer..kalu dah register, kena pergi..kalu tak, kena bayar RM100..course ni semua free and disediakan jugak makanan..semua ditanggung oleh company..actually saya yang tolak tuah sebab tak pergi course ni..huhu..


No comments:

Post a Comment