Monday, December 17, 2012

HoLiDaY TiMe...

2nd entry...

Jumaat ni saya akan ke KL bersama adik2 saya..besh2..saya suka perjalanan malam..so, Jumaat ni lepas keje kami akan gerak ke sana..yeayy!! Miss you my hubby... ^_^

Kadang2 saya terpikir macam ni semua berlaku ada hikmahnya tersendiri..huhu..maybe Allah nak saya duduk ngan hubby saya..tak leh duduk jauh2 macam ni..tak elok untuk kesihatan dan perasaan..hihiii... :p memandai jer saya nih..tapi betul kan..suami isteri kena la duduk skali kan..saya tak sabar jugak nak duduk serumah dan jaga makan pakai suami..tapi saya rasa, nak kena cari keje lain lah kat sana..takleh nak duduk umah jer..rasa tak best..nak ada duit sendiri jugak..huhu..takpe lah, semoga Allah permudahkan segalanya...amin..amin..

Haa..sambung cite pasal plan kami ke KL ni..hehe..nanti Sabtu tu kami akan kuar ramai2 kot..kakak nak belanja makan2 sempena ari tu kakak dapat increment..hehe..tak sabar nyer..heheh..saya plak, dah tak leh nak happy2 sangat dah..kalu dulu, saya la yang suka belanja2 ni kalu ada increment, bonus ke apa..tapi skang ni saya terpikir2 sendiri apa la nasib saya mendatang..huhu..akan ku terima dugaan ni ngan tabah..insyaAllah..huhuu..

Ahad plak, kalu tak salah saya, Zaidi cakap ada TT Gino lagi skali kat mana ntah..saya tak tau la nak ikut ke tak.malu la..badan mok2 macam ni..kawan2 dia semua wife cun2..rasa rendah diri plak..hihi..sorry, saya memang jenis macam ni..cepat rasa rendah diri..hehhe..

Isnin malam dah balik ke Penang..tapi tengah2 malam sket..sebab Wani cakap, kalu balik siang, Haziq tak reti duduk diam dalam kereta..so, kena balik malam2 supaya dia tido jer sepanjang malam..hehhe..saya ingat nak pekena sate kajang Haji Samuri lah nanti..hehe..lama dah tak makan..nyum3x.. =D

So far sekarang ni diet saya tunggang langgang..hahha..main makan ja semua..dah tak kisah langsung..cumanya saya try la avoid nasi..tu jer..tapi yang lain semua saya hentam makan lagi..kekek..nanti lah saya try slow down sket..hmm..ntah hape2 saya ni tau..haishh.. (-_-")

Lepas holiday, masuk keje dah Rabu, Khamis, Jumaat and Isnin tu will be my last day at Intel..yuhuuu..bye2 Intel..huhu..tak sabar lak nak duduk ngan Zaidi..dok berangan syok dah ni..hehhe..ngengada.. :p

No comments:

Post a Comment