Monday, December 17, 2012

PaSrAh..

As-salam..

Hmm, apa yang saya takut2 kan tempoh hari dah menjadi kenyataan..last Friday morning, around pukul 9pagi gitu, manager panggil saya, dan 3orang kawan saya ke bilik mesyuarat..kami pun tertanya2 kenapakah manager nak jumpa kami berempat sahaja..then kami berempat diberitahu yang kontrak kami di sini tak akan di renew dan akan tamat pada 31 December 2012 ni..fullamaakkk...dush2!!

Memang saya dan rakan2 yang lain semua terkejut dan memasing terdiam..saya jer sempat tergelak..biasa lah..saya ni selalu berlagak cool..buat2 benda tu bukan benda yang serius..haihh..then, di tambah plak lagi, dorang akan try absorb kami kat Usains office..tapi kalu tak leh jugak, 1 Mac will gonna be our last day at Usains..erk, i mean, 1 Mac tu tak payah masuk opis dah la..huhuu..

Ntah apa la nasib saya lepas ni..dah bagitau husband..dia cool and relax jer..dia just cakap, if Usains terminate, just gi KL duduk ngan dia..hurmm..kalu itu yang terbaik, saya akur dengan ketentuanMu Ya Allah..lagi pun sesungguhnya, tempat terbaik seorang isteri adalah di samping suaminya..

Saya dah tak kisah nasib saya di Usains..saya trima dengan redha..sebab, ada rakan2 yang lebih memerlukan..huhuu..apa yang saya doa kan, semoga semua kami2 ni dipermudahkan dalam segala urusan..amin..amin..segala yang baik datang dariMu..saya pasrah di atas segalanya..

No comments:

Post a Comment