Friday, December 21, 2012

JoM CuTi.. ^_^

As-salam...

Hai..salam Jumaat everybody.. ^_^ Wah..finally, tiba juga ari yang dinanti2kan..yeah2x..malam ni nak gerak ke KL..holiday mode dah datang..kuang3x... =D

Jap lagi time lunch nak pergi Qbay ngan Syira..nak singgah Tib Bits nak beli jajan2 sket..owh, akhirnya saya tak buat jugak Puding Caramel untuk kakak..huhu..semangat gi beli bahan2 semalam..tapi at the end, hampeh..malas giler saya sekarang..tak macam zaman anak dara dulu..uishh..ayat..tak tahan.. :p

Semalam ada benda yang berlaku jugak..semoga kawan2 saya tabah hadapinya..huhu..dorang pun macam tenang jer trima segalanya..dah takde rasa dah dorang kata..huhu..saya plak, tengah pikir2 apa la yang bakal saya hadapi nanti..haihh..risau ni risau..alhamdulillah rezeki masih ada..tapi taktau sejauh mana leh bertahan..huhu..apa2 pun, saya redha..kalu terjadi sebaliknya, maybe saya akan duduk kat KL..ngan Zaidi..huhuu..tak jadi lah saya beli kereta baru macam ni..risau2..takut apa2 jadi kat saya, jenuh..macamana nak bayar kereta semua..huhuu..dalam ekonomi yang tak menentu ni, macam2 leh jadi..pakai lah lagi si kancil saya tu selagi boleh..huhuu..itu yang sebaik2nya..melainkan saya dah nampak kerjaya yang kukuh..kalu bleh beli kereta cash, lagi seronok..kekkee..mudah2han..kalu rezeki datang tanpa di dugakan..hehe..amin..amin..

K lah kawan2..semoga masing2 enjoy your holidays k...see ya!!

No comments:

Post a Comment