Thursday, December 6, 2012

SeMaNgAt..!!

As-salam semua... ^_^

Bulan December dah kembali..hohohoo..kejap jer kan..kalu tahun lepas, time ni saya tengah kebizian membuat persiapan nak kawen..sekarang, di tahun ini, relax ajer..baby pun takde lagi..hidup pun berjauhan lagi ngan Zaidi..sama macam time couple dulu jer..cuma beza nyer, dulu jumpa sebulan sekali..lepas kawen jadi sebulan 2 kali..dan lepas kawen ni, leh tido skali..hahhaa..tu jer la kot beza nyer.. :p

Lebih kurang sebulan lagi, usia perkahwinan saya akan mencecah 1 tahun..kejap kan..kan..kan..masa sekarang ni berjalan ngan sangat pantas..ish3x..dah nak kiamat ke kita eh? pahala amalan pun belum cukup kukuh lagi..risaunyaa..insyaAllah akan diperbaiki lagi..

Semalam tak pergi gym lagi..biasa la..1st day period kan..perut tak berapa nak selesa sangat..ari ni insyaAllah nak pergi..nak bakar segala kalori yang sedang berseronok dalam badan saya nih..chaiyok3x Ruzanna..hihihi..semoga semangat ku tak kecundang..

Target saya untuk tak makan fry2 food tak berjaya pun lagi..GAGAL..still dok makan..Zaidi cakap, ni kalu dok dengan dia sure senang nak kurus ni..sebab dia memang tak berapa suka makan makanan yang bergoreng..dia suka yang rebus2..memang pun saya dok perhati cara masak kakak2 ipar saya di kampung..dorang lebih prefer masak yang rebus2 ni jer..patut la muka dorang semua awet muda..hihi..

Walaubagaimanapun, saya tak kan putus asa..di mana ada kemahuan, di situ ada jalan..betul tak? usaha lagi..yes2!! hehe..ada lagi 15 hari jer lagi before jumpa Zaidi..saya tau, baru2 ni dia balik, tengok saya dah makin berisi..frust woo..nak pakai baju cantik2 nak kuar ngan Zaidi pun takde..amik la baju yang mana leh pakai jer..yang tak berapa nak cantik pun..sebab tu jer la yang muat..yang lain semua nampak habis semua isi terlebih.. (-_-") apa kan daya..dalam tempoh 11bulan kawen ni, berat saya naik 9kg..huhuu..mana tidaknyer baju semua tak leh nak pakai..sian Zaidi..isteri dia dah bam2..huhu..

K lah kawan2..saje jer ni dok berceloteh kat sini..tak habis2 pasal berat kan?? apa leh buat.itu jer benda yang selalu mengganggu pikiran ini..huhuu..talk to u then..daa~~~


No comments:

Post a Comment