Thursday, October 9, 2014

Rindu bertamu lagi..huhuu

Assalamualaikum semua.. :)

Hari ni dah 9 October 2014..bermakna hampir sebulan dah saya menetap di rumah kak Tya ni sejak balik ke Sarawak 13 September lepas..

Macam2 perasaan bercampur baur sejak duduk kat sini..yelah, duduk jauh dari Zaidi adalah sesuatu yang paling saya tak suka since pindah duduk sekali bulan 3 yang lepas..kalu tak, 2tahun kami kawen memang duduk jauh2 kot..jumpa pun 2minggu sekali ja..bleh plak kan..tapi sekarang dah tak bole berenggang sket pun..maybe jugak sebab saya mengandung..nak kan perhatian lebih dari suami tercinta..huhu.. T_T

Kalu duduk kat sini, sape nak layan saya tolong urut2 kaki atau belakang badan kalu saya lenguh2..walaupun Zaidi pun urut takde la berjam2..dia pun urut ala2 kadar je tapi cukup buat saya rasa selesa..maybe sebab dah biasa kot..sebab saya pun jenis tak suka urut orang..kalu Zaidi lenguh pun saya urut2 kejap2 jugak..kiki..sebab tu saya cuba paham situasi dia plak..maybe dia pun sama macam saya jugak jenis tak larat nak urut2 orang nih..nasib la kan..ada sesetengah tu memang jenis suka ngurut2 nih..kalu Zaidi ni dia suka picit jerawat saya..pantang nampak jerawat tumbuh kat muka saya ni..mesti dia nak picit..geram katanya..hahaa..nasib baik lah muka saya ni jenis jarang2 ja naik jerawat.. =D

Jumaat lepas Zaidi balik sini untuk beraya Haji kat sini..baru pagi tadi dia balik ke KL..lama gak la dapat spend time ngan dia..syukur alhamdulillah..walaupun rasa di hati ni berat jugak nak melepaskannya pergi..huhu..

Pagi tadi saya bangun buatkan cucur bilis sebagai sarapan dan alas perut Zaidi sebelum dia berangkat pulang..saya tak hantar dia ke epot as usual sebab cuma abang ipar je yang ada..nanti masa balik dari hantar Zaidi jadi ber2 plak..saya segan sket..huhu..so takpe lah..hantar sampai depan muka pintu pun jadi la..huhu..
Ntah bila Zaidi nak balik sini lagi..huhu..ku menanti dengan penuh sabar..huhu..sekarang dah masuk w36..cukup 9bulan dah..dalam kurang atau lebih dari 4minggu baby sulung kami akan kuar melihat dunia dan jugak mama dan papa dia yang teruja menanti kelahirannya ni..hee.. :'D

Doakan yang terbaik buat saya dan baby k..berdebar jugak nih..huhu..semoga segala2nya dipermudahkan oleh Mu Ya Allah..

No comments:

Post a Comment