Thursday, February 26, 2015

Chaiyok Ruzanna CHAIYOK...!!!

Assalam...selamat petang semua..time2 macam ni, bagi yang bekerja sure tengah driving nak balik keja kan..ada yang terkandas dalam kesesakan lalulintas, ada yang berasak2 nak naik tren/lrt/komuter..apa2 pun, semoga semuanya selamat sampai ke rumah masing2..insyaAllah..

Saya sekarang ni tengah nyusukan Zill anak kesayangan saya ni..sambil2 tu tringat nak update blog..saja la isi masa menunggu Zill lelap..pastu saya lak terkocoh2 nak gi mandi dan solat asar plak..harap2 Zill tak meragam dan dapat lelap jap time saya mandi dan solat tu nanti..tadi dia dah tertido dah kat sofa..tapi biasa la, terkejut dek jeritan sepupu dia..hehe..saya lak petang tadi bizi membaking..ada kawan ofis husband order red velvet kek mini pack dan cheese layer kek..atau orang panggil ciskut..hehe..so kejap tadi saya dah settle baking kek..malam ni nak buat ciskut dan cream frosting untuk RV..then settle sudah..penat tu memang penat sebab dalam masa dok membaking, kadang2 Zill nangis..terkejar2 nyusukan dia lak..yang mana yang leh buat guna 1 tangan saya buat..sambil dukung Zill kat tangan sebelah lagi..fuhh..memang thrill sangat2..hahaha..tapi ok la saya enjoy walaupun penat..huhu..apa choice yang saya ada..demi mencari sedikit rezeki bagi membantu suami..taknak nyusahkan dia sangat..dah banyak dah tu dia tanggung sorang2 walaupun nak ikutkan memang tanggungjawab dia pun..tapi zaman kita ni macam dah tak bleh kan..huhu..

Okla kawan2..semoga bisnes saya terus maju..doakan saya yea kawan2..supaya terus tabah..tanpa putus asa..huhu..k nak kena p mandi n solat dah..dah lewat..bye2..

No comments:

Post a Comment