Wednesday, February 11, 2015

Diet - check 4

Assalam..Salam Rabu.. :)

Seperti biasa, setiap 2minggu saya akan update pasal berat saya..turun atau naik..hehe..kalu nak ikut kan 2minggu lepas saya bagi conclusion bulan 1 tu saya cuma berjaya turun 0.4kg gara2 saya suka minum air manis dan kerap makan kek sebab saya rajin dok buat kek dan sample kek..hehe..kononnya nak try kurangkan dan tak mau minum air manis kan? Hahaha..tak berjaya sebab saya dengan air manis seperti tak dapat dipisahkan..kihkihh..tapi alhamdulillah pagi ni saya timbang, berat turun dalam 0.6kg..yeayy..clap to myself..heee..okla kan..walaupun tak sampai pun 1kg tapi saya tetap berbangga jugak sebab saya tak disiplin sangat pun seperti yang dikatakan..huhu..patut la masa berpantang dulu senang turun..dengan tak minum air manis nya, dengan dok minum air suam ja..dengan makan pun semua letak lada hitam dan kurang berminyak..kan..so, memang la leh turun banyak berat ni..tapi mau nya kita nak tahan makan macam menu orang pantang?? Baik kita makan kari, ayam goreng kfc, segala macam kek dan jugak air manis2 kan..hehe.. =p so, result dietnye lu pikir la sendiri..hihi..sendiri makan, sendiri tanggung la..tak gitu? Hehe..

Okla, ada lagi 2minggu lagi untuk checkup berat seterusnya dan akan kita lihat conclusion untuk bulan 2 berapa banyak kilo yang berjaya saya turunkan k..huhu..jauh lagi target yang saya nak kena kejar nih..14.2kg lagi..uwaaa...help..help..berjaya ke pakai baju cantik2 raya ni? Dengan body figure yang menawan?? Huhuu..wallahu'alam..mari kita tunggu dan lihat je lah yea kawan2..k lah, sampai sini dulu update saya untuk entry ni..nanti saya update lagi k..muahh!! :-*

No comments:

Post a Comment