Friday, February 6, 2015

Salam Jumaat yang barakah..

Assalam..salam jumaat semua..

Dalam hidup ni, setiap pasangan mesti ada pro and kons kan..kadang2 dapat suami yang perangai macam ni..isteri lak perangai macam tu..huhu..contohnya ada setengah orang dapat suami yang kaki kemas..si isteri lak selekeh penyemak..dan sebaliknya..hehe..itulah ragam suami isteri..sebab tulah kita di jodoh kan..untuk saling melengkapi mana2 yang kurang..kalau sama2 ada perangai yang sama, macam tak syok plak kan..nanti kita sendiri tak rasa nikmat tu..huhu..

Saya ni takde lah baik mana..selalu jer melenting..kuat cemburu lak tu..huu..cemburu pun kadang2 cemburu buta ja..terukkan..huhuu..itu lah saya..nasib baik lah dapat suami yang dah paham sangat dengan perangai isteri dia..kadang2 dia tergelak jer ngan serkap jarang saya..kadang2 tu naik angin gak lah kan..huhu...teruknyaaa....macamana nak ubah? Huhu..takpe lah saya akan cuba jugak..saya tak leh mengeluh..sebab apa yang saya pilih ni adalah pilihan saya sendiri..saya tak perlu pikir susah2 tentang benda yang tak berfaedah..buat apa kan..baik saya bizikan diri pikir macamana nak perbaiki kehidupan..kot2 boleh beli rumah ke..kereta yang besar sket ke..kan..untuk bantu suami..dah alang2 saya yang tak mau keja..nak jaga Zill sendiri kan..so saya kena la kejar apa yang saya nak tu..huhu..takpe lah, yang penting kena kuat..bertabahlah..dan insyaAllah semuanya akan dipermudahkan..amin..amin..yakin dengan rezeki Allah..

K lah..sampai sini dulu..Zill dah nak start meragam tu..huhuu..nanti sambung lagi ya..

No comments:

Post a Comment