Wednesday, May 4, 2011

10 DaYs LeFt...

Hi there, ^_^
OMG...just 10 days left before i'm getting engage..alaaaa...camne nih?? banyak benda yang tak settle lagi nih..diet saya?? huhuu..usah di  tanya...saya akan bagitau kawan2 semua bila kiraan ari dah menjadi 1day..hahhaa...so, that's mean next friday okeh?? aci tak?? aci lah eh..hhhuuu..semalam konon2 nyer plan nak ngemas bilik sket..tapi hampeh..badan saya sangat letih..ari ni baru terasa ok sket..even tak sepenuhnya lagi..huhuu..so, saya tak buat apa2 pun semalam...layan perasaan and baring2 jer atas katil...heaven..heee... =D

Ari ni zati cuti lagi..sunyi jer rasa takde jiran sebelah nih..esok baru dia masuk keje semula..huu..takpe2..nanti masa saya tunang, saya pun nak mintak cuti lebih jugak..tak kira..hahhaa..so, petang ni adik saya ajak gi beli cat ngan hubby dia..yeay2...aktiviti mengecat akan kembali..dan badan saya yang baru beransur pulih akan penat balik laa..hahahha...layanz kan ajer lah..bila lagi..kan?? hehehee..we'll gonna paint the whole wall in the house..soon..very soon..sebab kami semua sangat semangat nak hias umah tu ngan baik..alhamdulillah..mudah2han, dengan berkat kerjasama kami ni, akan menghasilkan suasana rumah yang baru.."Home Sweet Home"...i like...heee..tak sabar..tak sabar..ngeh3x..

Peace No War.. ^_^

No comments:

Post a Comment