Tuesday, May 3, 2011

DoNe & SaTiSfIeD...!!!

Hi, As-salam... ^_^
Hapi2...guest what?? Baju tunang ku dah siap..yeay2x..lepas keje tadi saya terus menuju ke Kompleks bukit jambul untuk mengambil baju untuk majlis pertunangan saya..sepanjang perjalanan tu, saya rasa risau sangat..takut2 baju tu tak elok bila di pakai ke badan saya..yela, kalu tailor tu tak pandai jahit, silap ari bulan leh buat saya nampak gemuk bila memakai nyer..saya asyik berdoa jer agar bila saya kenakan baju tu, ia nampak elok di badan ni..alhamdulillah..syukur..akak tu pandai buat...patut la ramai yang tak kisah nak tempah kat dia even agak mahal upah nyer..sebab hasil nyer memang memuaskan ati..hee..selamat2..actually, saya tak penah hantar baju untuk di upah kat butik ni.tapi saya penah beli baju readymade kat situ..masa tu, saya saje2 survey tanya akak tu..dia ada amik upah baju akad nikah semua ke..then dia kata ada..saya memang dok aim dah nak hantar kat akak tu walaupun saya langsung taktau brapa upah yang akak tu amik..masa akak tu cakap price untuk upah baju ni, saya macam tak membantah..on jer..memang macam leh trust kat akak nih..so, here it is..nice..and very satisfied..tumb's up..yeahhh..maybe baju akad nikah pun saya akan hantar kat akak ni jugak kot..heee..^_^

4 comments:

  1. best nyr.. teringat waktu preparing kawen dulu... best!!!
    theme color pe zna??

    ReplyDelete
  2. aiza, theme color hijau lumut..kih3x..semestinya ijau..zna kn suke ijau.. =)

    ReplyDelete
  3. hhiiihii..of course la aiza..kih3x.. =D

    ReplyDelete