Monday, May 30, 2011

AiR di CiNcAnG tAk KaN pUtUs.. =D

As-salam... ^_^

Weken ku,
Hai semua..cammana cuti ari tu? best tak? saya?? bes sangat2..sabtu tu saya pergi tengok wayang ngan adik..kami tengok 2 cerita sekali gus..1, Nur Kasih..2, Karak..hehhee..tayangan pun dekat2..lepas kitaorang kuar panggung untuk cite Nur Kasih, terus kitaorang masuk balik untuk cite Karak..hahaha..sesekali buat camtu memang bes..puas!! hee..kalu cite Nur Kasih tu, saya nangis dari seawal 10min bermula nyer cite, sampai la kesudah..memang sedih..tapi taktau la kot2 saya ni jer yang jenis jiwa sentimental..hee..

Hermm..ahad lak, lepas kemas2 umah apa yang patut, saya siap2 kan diri untuk teman kan rini gi kenduri kat Kuala Kurau, Perak..kawan dia kawen...otw pegi tu, kami sesat..hahhaa..at last, saya tergerak ati nak try guna GPS kat my smartphone ni..baru la boleh kesan jejak..hahhaaa... ;p

Diet ku,
Wah2x..cukup2 dah kot saya berfoya2 melayan nafsu makan saya nih....rasa nyer, dah tiba masa untuk saya start balik diet saya nih..hihihii...cukup2 la tu kot..kepada zati & saiful, jangan ajak ana kuar lunch sesama dah k..ana nak diet balik nih..hihihi..kalu ari jumaat tu, as usual lah yea zati..kih3x..and pagi tadi saya dah start bawak bekal...saya buat roti bakar..kaya+planta...hehhee..yummy2x.. =D

Life ku,
Alhamdulillah, apa yang saya sedih kan sepanjang minggu lepas, dah reda kembali..saya pun nak ubah sikap saya yang tak elok nih..nak perbetulkan diri kat mana yang tak betul..semua orang penah buat silap..and saya akui..saya pun banyak melakukan kesilapan dalam hidup..saya pun bukan nyer baik sangat..nobody is perfect..manusia, tak penah lari dari melakukan kesilapan..tapi, untuk berubah, atas individu itu sendiri..dan bukan orang lain..melentur buluh, biarlah dari rebung nya..kalu dah keras buluh tu, terpaksa la buluh tersebut lentur2 kan sendiri dirinya kalu betul2 dia ingin berubah...saya bercakap benda ni pada diri saya sendiri..huhuuhuuhu...so, pikir2kan lah & selamat beramal kawan2..hee..peace no war.. ^_^

No comments:

Post a Comment