Saturday, May 7, 2011

AcTiViTy MeNgEcAt BiLiK kU..

Hi all... ^_^
Ari ni saya bangun awal lagi..6.30 dah bangun..solat subuh, pastu dah tak leh lelap kan mata dah..apasal eh? Since last week lagi macam ni..adakah petanda2 saya dah tua?? Hahaa...sebab jarang kita tengok orang tua2 suka bangun lewat..betul tak?? Kih3x.. =D erk..nape eh? Sebelum ni saya sape? Masih budak2 ke? Muda remaja lagi ke? Hahaha..gelak besar lagi..blukkk..or adakah sebab tak lama lagi saya dah nak pikul tanggungjawab sebagai seorang isteri?? *_* wink2x..

Ok2, continue2..lepas solat tadi, saya terus kemas2 bilik apa yang patut..then terus mengecat bilik saya tu..yeah2x..tak sabar rasanye nak deco2 bilik saya tu.. ^_* ni stop jap...kuar ngan adik2 ku..ada benda lagi yang tak settle..nak cari barang sket..for his hantaran...bilik tadi tak siap cat lagi..baru 2 wall yang dah siap with 1 layer..balik ni la baru sambung lagi..hermm..saya ada dalam keta ni..see, dalam kete pun sempat lagi nak karang2 entry..hahaa.semangat sungguh..

K lah, got to go..nanti tunggu saya siap kan cat & deco2 bilik dulu yea..isnin ni insyaAllah saya upload foto on my next entry k..kawan2, happy weken yea..peace.... ^_^

2 comments:

  1. wah...dh nak kawen ehh

    tahniahh! ;)

    ReplyDelete
  2. syasya, eh xla..bru nak tunang..hehe...tu sje jer cat bilik siap2..sementara ada mood..semak la tgk bilik..nak bg new look sket...hee..

    ReplyDelete