Friday, May 6, 2011

AdUyAi....

Hi there... ^_^
Camne ni kawan2?? aduyai..saya ada banyak benda lagi yang nak di settle kan..macam2 saya nak buat actually..tapi masa macam tak cukup jer..bayangkan lah, penat saya mengecat last weken ni pun amik masa 2,3 ari baru nak hilang..macamana la saya nak sambung mengecat lagi tis weken..opss..today is friday already..so, that's mean, tomorrow morning2 lah saya akan mula kan aktiviti mengecat kamar tido saya plak..barang2 semua tak kemas lagi..semua nak buat pagi esok..tengok lah, kalu malam ni larat, saya kemas2 malam ni siap2..esok pagi2 bangun senang & cepat sket...huhuu... :(

Semalam saya sempat hias serba sket hantaran saya tu..tapi tak siap lagi la..mata dah ngantuk2 suh tido..huhu..malam ni tak dapat nak sambung gubah hantaran sebab plan nak kemas2 bilik, esok nak buat aktiviti mengecat & mendeco bilik..pastu sure tak larat nak buat apa dah...sambungan untuk menghias hantaran tu maybe akan di sambung next week kot..saya terpaksa curi2 buat waktu malam lepas pulang dari keje..tu jer kot masa yang tinggal..huu..tapi takpe, tak susah pun menggubah hantaran tunang nih..saya pun buat simple2 jer..takde la gebaboom sangat..hik3x.. ^_^

Ada lagi 2 misi yang saya rasa macam tak sempat jer nak buat..kalu nak buat gak, nampak gaya saya tak tido malam la gamaknya...hahaha..just joking...ntah lah..nanti akan saya pikir kan..sanggup kah saya..then kalu sanggup, saya akan terus kan jua segala plan & hajat ni...heee...overall umah plak tak kemas lagi..niat di hati nak cat the whole umah gak sebelum majlis..tapi macam dah tak sempat jer..walaupun majlis tak buat kat umah saya tinggal sekarang nih, tapi still risau..mana la tau, orang jauh nak singgah umah ke, tak ke malu...huhu..cedih..huuu.. T_T

Okla2, cukup dulu as of now..nanti saya update lagi k..serabut kepala saya pikir macam2.. (-_-")...
ni tengah tunggu trainer saya datang bagi keje nih..sambil2 tu otak ni tak henti2 berpikir..mata pun dah rolling2 dah.. (*_*) adeeehhh..poning2x..hee..

2 comments:

  1. aiii..syoknye leh cat2 umh..tp, bila barang dah byk dalam umh memang penat..nk alih2 kemas2 lagi kan..huhu..caiyokk!!

    ReplyDelete
  2. zti, tu la psl..huhu..caiyok2 utk diri sndiri gak..hee =D

    ReplyDelete