Tuesday, May 10, 2011

My DiEt's PrOgReSs (Part 2)

Hello...As-salam... ^_^
Pagi ni saya ngantuk sket..sebab semalam saya tido lewat..kemas kan bilik yang bersepah..but still bersepah lagi..tak sempat siap...tu pun saya tido kul 12 lebih...uhuk3x..selalu kalu ari keje saya akan tido paling lewat pun kul 11 lebih jer...tapi, takpe lah..bukan selalu kan..malam ni nak sambung mengemas lagi..tak tau la samada sempat siap kan semua or tak..rasa nyer..tak jugak..kih3x..

Hantaran?? OMG...tak sentuh lagi..apa yang saya deco last week, yang tu jer la progress nyer..huhu..pity me..T_T..tapi takpe..sempat2...saya akan buat gak sampai sempat..insyaAllah..agak penat la minggu ni..tapi insyaAllah lepas ni dah kurang sket kot..hehehe...suke2.. ^_^ Keje kat opis ni pun tak settle2 lagi..semua tak settle..banyak sungguh keje saya..macam2 yang nak di buat..tak cukup keje di opis, balik umah keje lagi..hhuhuu..

Okla2..meh kita pegi ke motif saya tulis entry ni k..saya nak cakap pasal diet saya lorr..so far, still the same..takde perubahan since yang saya cakap progress (Part 1) tu..hahhaa..siap naik lagi ada la..dalam 0.4kg..uhuk3x..ntah hape2 kan..kan saya dah cakap, sure berat saya camni punya..naik turun..naik turun..huhu..takpe2..ada lagi 3ari lagi before majlis..sempat ke? erk..?? bole2..jumaat ni saya kuar kan post tentang final nyer k..(Part 3)..hehehe..at least saya nak turun kan 0.4kg ni balik pun jadi laa..pastu try to maintain it..biasa la..diet cara sendiri..memang la camni..dengan erti kata lain, tak disiplin..kalu disiplin, sure lama dah turun gamak nyer..huhuu..tengok suar jeans, sedih sangat22222....nak pakai tak muat...nafsu makan melonjak2..tapi kadang2 kalu saya tak makan, tak plak turun..frust giler..tapi bila saya makan nasi apa semua, leh plak dia tak naik..turun lagi ada la..pelik kan..hik3x..takpa2..ruzanna takpa..chaiyok2x..buat stakat termampu..jangan paksa diri..kesihatan kena jaga jugak..(kata2 dari rosni/zati/shera/zaidi)..ni senarai nama orang yang selalu saya cite pasal diet saya nih..ngadu ke hape ke..hee..

K la kawan2..saya nak rest jap setengah jam before start balik keje ku ini..mata sakit2 dok tenung lama sangat kat PC...huuu...talk to u later... ^_^

2 comments:

  1. hantaran x siap lagi??xpe2 ana expert jap je leh siap..hehehe..ala 0.4kg tu sikit sgt..nnti hari majlis kompem x selera nk mkn or tak sempat nak pikir pasal makan turunla tu 0.4kg..hehe..

    caiyok..nnti dh setel sume legala ana :)

    ReplyDelete
  2. hehhee...zti,hopefully la dpt trn kn 0.4kg nih..kena bz2 kan diri..bg rsa pnt2,bru la trun kot..kih3x.. =D

    tu la..xsbr nak bg settle semua secepat mungkin..pastu leh rest..maintain kan apa yg dh buat nih..hihi..hati pun sonang.. ^_^

    ReplyDelete