Thursday, May 5, 2011

WhAt????? ToMoRrOw..???

Hi...As-salam,
Training ku dah hampir ke penghujung..maybe end of the day tamat lah sudah training session ku ini..hampir sebulan lebih gak la saya dok training jer kat Altera nih...huhu..jap jer masa berlalu..ok2, kat sini, saya di beri 2 orang trainer..2-2 chinese..sorang pompuan & sorang laki..al-kisah....saya dah apply cuti 16 & 17 May ni..sempena majlis pertunangan saya..yela kan, tunang ngan orang jauh nun dari sarawak..so, sure saya nak bawak dorang jalan2..pusing2 pulau..silap ari  bulan, nak follow dorang balik shah alam..kih3x..pagi tadi, trainer yang pompuan ni datang kat cubical saya and wish congratz for my engagement..lepas dia cakap2 and explain a little bit about the task yang saya tak paham tu, dia cakap la.."nothing much left..u are almost completed the training..so, u can enjoy first on your engagement ceremony. nothing to worried...later after you come back, then i will find out some task/project for u to do.." apa lagi, saya pun hip2 hoorey la kan..tetiba tak lama lepas tu, trainer yang laki lak datang..lain plak bagi dia..dia cakap, "waahhh..!! u almost finished your training..so, how about u start your real task by tomorrow??" arrggghhhh..!! (-_-") saya rasa tak cukup bersedia lagi laaa...baru ingat nak tengok2 balik layout yang dah saya buat dulu & try nak improve lagi..tapi dia lak dah tak sabar2 nak bagi saya keje..huhuu..sangat sedih..tapi, apa leh buat..daku terpaksa menurut perintah...nasib baik dia cakap dia akan start ngan simple2 thing dulu...hope everything can be done smoothly...sangat risau..saya rasa sangat berdebar2 nak start the real job..hhhuhuhuu...wish me luck everyone.. ^_^

No comments:

Post a Comment