Monday, May 2, 2011

My WeKeN (30April)

Hi there, ^_^
Hermmmm..di sebab kan masalah saya tadi, takpe lah, terpaksa la saya meneruskan jugak entry yang saya nak tulis ni even without pictures..leh la kot kan..huhu..hermm, last saturday, saya bangun awal..sebab my sis and her hubby nak balik kampung..her PIL's house..saje bangun sembang2 jap and say good bye to them..lepas tu saya dah takleh nak tido..terus kemas2 umah apa yang patut sebab tengok messy jer..at the same time, saya dok tunggu zati & sepol datang umah..dorang nak amik kek coklat yang dorang order, then bagi kunci umah dorang, pastu dorang terus balik kampung zati kat kelantan..hee..apa? U alls nak tau nape dorang bagi kunci umah dorang? Hee..takde pape..just nak tolong dorang, tolong bagi kucing2 dorang makan jer...setiap pagi, saya gi lah umah dorang jap..buat apa yang patut, pastu balik la..hee..u know, I love cat very much...tapi sayang, saya tak berani nak bela kucing sebab saya jenis cepat sangat nangis if pape berlaku kat kucing saya tu nanti..nangis bukan main teruk lagi and sangat2 susah nak tenang balik..as the solution, saya tak bela kucing dah sekarang..tapi saya akan amik kesempatan untuk tumpang bermain ngan kucing orang..ngeee~~ ;p

Ok2, let's continue with the story..after dorang balik, saya pun sambung kemas2 apa yang patut, then siap2 untuk kuar ngan adik...dalam kul 11 kami dah kuar umah.menuju ke Qbay Mall..bukan apa, kalu lewat sket, sure susah nak cari parking..ramai sangat orang kt Mall tu sekarang ni..tapi apa leh buat..Mall tu jer la yang paling saya suka gi pun..sebab dekat pun dekat ngan umah saya..kalu nak g gurney tu, payah sket la sebab jauh and nak kena redah town yang sesak tu lagi..owh, no no no..tak kuasa nak pegi..huu..skali sekala leh la.kan..hee..kami tak jadi tengok wayang never say never..kami layan cite penunggu istana..wayang kul 2.10..so, kami gi lunch dulu kat subway..finally saya makan gak menu for saturday which is seafood with crab tuh..ok la.not bad..I love too..hee..ok2, lepas makan, kami shopping2 sket..saya ada beli something for him as hantaran gift nanti..tapi takleh reveal lagi sekarang...nanti eh..sabo...hee..lepas shopping2, kami pun layan la muvie plak..sangat seram cite tu..saya dan adik asyik dok teringat2 jer even dah balik umah..huu..maybe sebab cite tu the real story kot..huu...herm, lepas tu, kami balik umah jap letak2 barang, pastu saya gi AtuZ kat butterworth..kedai ni jual barang2 hiasan untuk hantaran actually..lepas belek2, beli apa yang patut, pastu chow..! Kami tak terus balik lagi..singgah plak kat Jusco perda..saya kempunan nak makan waffle aiskrim kat A&W...hahaha..finally, dapat gak..pastu singgah gerai makan route 69 lak for our dinner..nyum2x..saya makan chicken chop with black pepper souce..pastu terus balik umah dalam kepenatan yang amat sangat..adeiihhh...I'm so so tired on that day..but I'm really happy coz banyak sangat2 benda yang saya try to settle down..alhamdulillah... ^_^

No comments:

Post a Comment