Monday, May 23, 2011

My WeKeN (21 & 22 May)

Hello guys... ^_^
It's Monday already..feel like i wanna holiday some more and more..uhuk3x..tak puas rasa cuti..tapi, bagi la cuti banyak mana sekali pun, sure tak kan penah puas nyer lah..hihii... ;p last Friday, lepas keje, malam tu kami semua balik kampung..masuk2 jer highway, saya terus terlelap..sedar2, dah nak sampai umah tok dah..hik3x..dulu, kalu balik kampung, saya la driver nyer..tapi sekarang tak lagi dah..adik ipar saya lak yang amik alih..hohohoo...bes2..heee.. ^_^

Sabtu, ada nat (pasar pagi) kat umah tok..betul2 sebelah umah jer..heheh...saya makan laksa kuala as for my breakfast..tapi tak sedap..kuah tawar..huk3x..spoil betul la..haishh...tengah ari tu, wa datang lunch sesama kat umah tok..wa bawak asam pedas, ikan temenung bakar, sayur campur and sambal..manakala kami yang kat umah tok ni plak goreng ikan keli, ayam and buat sotong goreng tepung..nyum2x..lauk banyak sangat..sampai tak terhabis kami makan.. ;D tapi memang bes kalu makan reramai camni..berselera jer..lagi pun, bukan selalu pun kan..tapi saya lupa nak snap gambar...huhuhu...sori lah eh..sebab ari tu saya bizi sedia kan juadah & saya la orang terakhir selesai tugas menggoreng.. (-_-")...malam plak, adik buat mee sanggul..tapi buat yang goreng jer..hee..kalu balik umah tok, tu jer la keje nyer..makan2 & makan2..takde keje lain..adoii...habis la berat ku ini..tis week konon nyer saya nak start balik dah diet saya tu..heee...cukup dah kot tempoh bersuka ria..hik3x..

Ahad, for breakfast, kami selalu makan roti canai pakngah..tok suka sangat roti canai ni..hehe..tapi kalu makan roti canai ni, kami selalu kekenyangan sampai ke petang..taktau nape..macam ala2 tepung tu mengembang dalam perut..buat kami rasa full...huu..tetiba kami plan nak ke padang besar..cari barang sket..lepas selesai masak2 for lunch, kami terus bersiap gi sana...hee..saya ada beli baju sehelai..hehe..banyak gak yang saya berkenan..tapi takpe lah..maybe nanti nak pegi lagi skali lah..hee..petang tu, lepas Asar dalam kul 5.30, kami bertolak balik penang...sian tok..sunyi balik umah tu..huhuu..sedih rasa kalu dah tua esok2 dok umah sorang2 camtu..uhuuuhu..bila pikir2, membuatkan saya rasa nak balik kampung every weekend..teman kan tok..huu.. T_T hope tok dok elok2 kat umah..jaga diri baik2 tok..luv u...

2 comments:

  1. biasala tu..bila kumpul rmai2 lagi2 ngan org tersyang..makanan apa pon nmpk menyelerakan kannn..hehe..makan2 jgn x makan :)

    ReplyDelete
  2. hahhaa..zti, sbb mkn n sentiasa mkn la yg buat bdn naik nih..xbole2..nnti ssh nk turun kan blk...hihihi..

    ReplyDelete