Thursday, May 19, 2011

JaLaN2 KL wif My FuTuRe FaMiLy..

Haiiii... ^_^

Sambung lagi..ni entry yang ke-3 untuk ari ni..hahahaa..keje saya dah siap..sementara tunggu keje seterusnya, saje la saya tulis entry banyak2..lagi pun memang banyak pun entry yang tertunggak..kih3x..nak dengar sambungan cuti2 saya bersama future family lagi tak?? hahaha..kalu korang taknak dengar pun saya nak cite gak..sebab saya anggap blog ni macam diary saya jer..heee... ^_^

Isnin lepas, saya plan nak follow dorang balik kl..pagi tu macam biasa, gi breakfast kat Kayu Nasi Kandar..tu jer la tempat yang saya rasa ok..huhu..lepas makan2, saya bawak dorang gi beli jeruk kat chowrostar, komtar..pastu kami kuar pulau dengan menaiki feri..saje nak bagi dorang rasa naik feri pulau pinang lak..hehhee..opsss..saya lupa nak gitau yang bakal family saya nanti asal dari sarawak..kota samarahan..hehehe..jauh x?? jauh kan..tapi kalu dah jodoh, dekat ke jauh ke dah tak kisah dah..Air Asia kan ada..everybody can fly..hahhaa...

Me wif kak mus..kakak zaidi..

Me wif zaidi...my fiance..

Me wif zurina..anak sedara zaidi

We all reached Putrajaya at 4.40pm..flat terus..tak gi jalan memana dah..makan malam pun, saiful (suami kepada lin, anak sedara zaidi) dan zaidi jer yang kuar gi bungkus makanan..hah, pada malam tu jugak, saya dah mencuba menu orang sarawak iaitu asam payak & kasam...

left - asam payak, right - kasam...

Apa rasa nyer?? well, kalu asam payak tu, rasa dia masam2..rupanya asam payak tu adalah buah kelubi..saya penah makan jeruk dia jer..tu pun 1st time rasa yang zati punya..sebelum ni tak penah rasa pun..kalu asam payak yang orang sarawak makan ni, yang mentah..masam sampai berkerut2 muka time makan tu..hihihi...kasam lak, ala2 pekasaam kita..tapi dorang pakai udang kecik..2-2 menu ni saya leh telan..means pass lah untuk jadi orang sarawak..kah3x..tu family zaidi yang tengok saya makan la yang cakap camtu..tapi untuk makan for the second time, maybe asam payak leh lagi..tapi kasam, macam dah tak bole masuk la.. T_T...

Malam tu kami tido ngan nyenyak skali..sebab masing2 letih yang amat..esok tu baru la kami gi jalan TAR..tapi sebelum tu sempat lagi bergambar di dalam putrajaya tu..hahahaa...

Me & zaidi.. =)


Seperti biasa, kalu gi masjid india tu, tak sah kalu tak shopping selendang..rasa nyer, saya borong 5 jenis selendang kot..hah, betul la tu..haishhh...memang takleh tengok lah..jumpa yang tu, berkenan, jumpa yang ni, berkenan..tu pun ada yang saya nak jugak tapi saya pujuk diri sendiri, sabar ruzanna sabar..nanti bila2 datang lagi, shopping lagi..cukup lah untuk setakat ni dulu..hahaha..en zaidi pun dah warning2x..dia cakap, hah, beli banyak2..pastu bukan nyer pakai pun.. ;p

Habis shopping2 kat jalan masjid india tu, kami gi IKEA..jamu mata tengok perabot2..pastu gi The Curve..sebelum balik, makan2 kat IKEA dulu, then baru la zaidi, kak mus & zurina hantar saya ke hentian duta..yang lain2 dah balik dulu dah..bas ke penang kul 8.50pm..good bye to all my future family...i had a wonderful moment wif u guys for this couples of day...see u soon...& i'm gonna miss u guys.. :(

No comments:

Post a Comment