Monday, May 23, 2011

LaIn OrAnG, LaIn CaRa NyEr..

As-salam kenkawan semua..

Saya saje nak borak2 kosong je ni..tadi sesaja blog walking..then terjumpa 1 blog nih..dia & pasangan nya gi shopping barang2 kawen kat bandung dan harga yang dorang dapat tersangat lah murah compare to malaysia..sangat2 teruja dengan semangat dorang menyiapkan persiapan kawen..saya baca pun terpegun..wah..!! Dasyat nyer kamu..!! Tu kata2 yang terkeluar dari hati ni..tapi perbelanjaan dorang memang berbaloi2..even gi jauh ke negara orang, tapi dorang dapat jimat banyak..huu..tak apa lah..different person have their different way to express their efford towards their big day ceremony..hurmm..me?? Ntah lah..biasa2 jer kot..hahhaa..kalu ada budget, sesapa pun leh buat apa ajer untuk merealisasi kan impian dia kan..kalu budget pun biasa2 ajer, so kita pun kena la berpijak di bumi yang nyata..hee..tapi tak bermaksud tak bleh nak buat yang terbaik kan? Still bole lagi.tapi ngan cara yang tersendiri la...betul tak??hee..pape pun, happy tengok majlis orang yang grand2..I'm sure you all feel great on your day right?? Hee..saya, awal2 cakap yang ayah saya tak nak ada pelamin..which I feel so frustrated..I really want it..bukan apa, bila ada pelamin ni, cantik sket untuk bergambar..tapi, apa leh buat..my family won't give the permission..huhuu..bila saya tengok gambar wedding kakak and adik saya tu...huuu..rasa sedih..serious..gambar jadi tak brapa nak lawa..berlatar belakang kan meja makan, semua ikut sempat jer..huhuu.again,.apa yang leh saya buat..saya tak dapat nak membantah.terpaksa akur dengan keadaan ni...lagi pun, saya taknak timbul kan pape issue gara2 nak letak pelamin di majlis perkahwinan saya nanti...nanti rasa tak bes lak kan..huuhuu..whatever lah.janji semua berjalan ngan lancar sudah..tapi sedikit terkilan tu ada...yelah kan, kita nak kawen seumur hidup skali jer..ni majlis kita.kalu leh, nak jer buat apa yang di impi kan..tapi rasa2 nyer tak dapat kot..takpe lah..trima jer lah ngan hati terbuka..huu.. T_T

4 comments:

  1. tu laa..kalo ikutkan perempuan ni memang banyak betul yg diimpikan untuk majlis kahwin kan..samala kita..tp, tula bak kata ana, berpijak di bumi yg nyata..tp, asalkan kita kreatif n rajin buat survey insyaallah impian ana tu semua akan menjadi. Tak semestinya nak kena guna duit banyak pon kan :) ..tp, pape pon yg penting, semuanya setel :)

    ReplyDelete
  2. zti, tula kan..hermm..ana xla rajin sgt mensurvey2 nih..tp bole la kalu sket2 tu..hehhee.. ;p

    ReplyDelete
  3. blog mana?share2.survey kt blog2 orang memang rambang.kadang2 tak boleh stop

    ReplyDelete
  4. CSK..hurmm..tu la pasal..lupa nak amik link dia..jap2..kena cari balik..nnti jumpa zna gtau k..hee

    ReplyDelete