Thursday, May 26, 2011

UpDatEs...

Hi all... ^_^

Supposed minggu ni plan nak turun Shah Alam..tapi tak jadi gara2 adik saya tak jadi plak nak tumpang tido umah kawan dia..huhu..takpe lah..it's ok..so, saya plan nak turun sana adalah next weken..ngan adik saya tu..hehhe..tunggu yea afiq naufal..makngah & cik nina datang yea nanti..hik3x..miss u deeply..luv ya..muahhxx.. =D

Hermm..bulan ni plan nak survey2 apa yea?? nak beli barang yang mana dulu eh?? hermm..thinking2x..hee..saya risau betul kira budget..masa macam dah suntuk jer nak ngumpul..tapi chaiyok3x ruzanna..u can do it..ari tu gi survey photographer..untuk story book album package, RM2500..T_T..dah lama saya berangan2 nak buat story book album for my wedding...hee..tapi nak try survey2 tempat lain lagi..mana tau jumpa lagi murah ke..tapi rasa nyer tu dah memang standard price dah kot..kan?? betul tak? ish, tak sabar eaihh nak p sana next weken..cepat la masa berlalu..huhuhu..

Semalam saya gi tengok wayang ngan rini cite Pirates..hee..selalu memang kami akan tengok wayang every wednesday sebab murah..heee..dulu rajin gak kuar ngan huda..huu..tapi sekarang dah jarang sangat..sedih jer..ingat lagi kata2 dia dulu, every week mesti kena jumpa zana gak at least once..huhu..takpe lah..nak  buat camne..huhu..huda, kalu baca entry ni please update me ya..hahaha..joking2..(no heart feeling pun tau...hee..) hermm, memang saya akui, kawan2 saya kat penang ni takde la ramai sangat..ramai tu ramai..tapi ada sesetengah kawan yang kita tak berapa selesa untuk hang out together..tu jer..& ada gak antara kawan2 saya yang tak tinggal kat dalam pulau..so, nak cross bridge tu yang membuatkan pergerakan saya agak terbatas..sesekali tu bole la..kalu dah rindu sangat nak jumpa dorang..huuuhuhu..& ada gak yang dah kawen, contoh nyer zati..kih3x..& ada gak yang dah merantau jauh luar dari penang..huhuu..so, kebanyakan masa saya terluang untuk adik beradik saya..so far, rini la kawan yang saya selalu ajak untuk tengok wayang + joging..hhahahhaa...at least ada gak..huhu..pity me..my life is so lonely..huu :(

K lah, actually saya ada keje nih..tapi gian nak menulis sebab semalam tak update 1 blog pun..huhu..got to go..catch you later ya..!! bye..peace no war.. ^_^

3 comments:

  1. aloh2..sowi sowi sowi...
    itu hari bizi sbb cari umh nk pindah, skg plk duit pokai nk kuar sbb hbs beli brg umah plk..plus deposit gile babeng mencekik!

    tgu start nx month plk, every Thursday mcm dulu ye!

    ReplyDelete
  2. hehe..xpe2 nanti tak lama lagi bersatu ngan teman yg akan menemankan ana ke akhir hayat..Insyaallah :) ..

    p/s: agak mahal gak ehh harga OP tu..

    ReplyDelete
  3. huda, hehheee...miss u laaarr..dh lma x ronggeng sesama..huhu..

    zti, insyaAllah zti..tp xtau la cmne nnti..ntah2 still b'jauhan gak.. :(

    ReplyDelete